PracaGrupypl.praca.dyskusjePierwsza praca › Re: Pierwsza praca
    From: Piotr <...@...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pierwsza praca
    Date: Mon, 02 Jan 2012 10:20:07 +0100

    W dniu 2011-12-31 10:37, Piotr pisze:
    > Witam!
    >
    > Zależy mi na pierwszej pracy. Jestem studentem Politechniki
    > Wrocławskiej, kierunek Informatyka. Zero doświadczenia. Chciałbym

    > Tak się zastanawiam, czy mówiąc 2000 zł (C++ lub Java) zwiększam szansę
    > na swoje zatrudnienie czy zmniejszam? Czy nie wychodzi to tak, że się za
    > mało cenię?
    Z doświadczenia wiem, że firmy(te większe) większą uwagę zwracają na to
    co umiesz, jak szybko możesz zacząć pracę, czy jesteś dyspozycyjny(praca
    po godzinach i w weekendy/święta). Dla nich 1000zł nie czyni różnicy.
    Na takie stanowisko zgłosi się np. 20 kandydatów. Możesz dostać tą prace
    dzieki temu, że będziesz pierwszy, który może zacząć pracować od jutra i
    każdego dnia do później nocy. Będziesz wykonywał prace prostą i nużącą,
    taką którą inni doświadczeni programiści nie chcą wykonywać.
    Ale zdobędziesz doświadczenie.

    > Chciałbym się przede wszystkim nauczyć tworzyć kod w dużych projektach i
    > prawdę mówiąc to sam nie uważam bym zasługiwał na więcej.
    Bierz cokolwiek, za tyle by przeżyć.
    Wpiszesz sobie doświadczenie do CV. Później poszukasz czegoś lepszego