PracaGrupypl.praca.dyskusje › PWr Informatyka

  • 11. Data: 2006-06-29 09:44:14
    Temat: Re: PWr Informatyka
    Od: " Michael" <s...@N...gazeta.pl>

    > Tym bardziej, że ,,nowe technologie'' z momentu rozpoczęcia studiów
    > stają się często dosyć stare w momencie ich zakończenia.

    I co z tego? Poza tym jest wiele technologii (nie nowych, ale ogólnie
    technologii) które warto znać... co do WDI... jak się miałem uczyć na
    egzamin to miałem porządne zlecenie z wykorzystaniem Action Script 2.0... i
    co? To nie rozwija umysłu? Rozwija, a i w portfelu przybywa zamiast ubywać...

  • 12. Data: 2006-06-29 10:02:56
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Michael napisał(a):

> [...]
    > co? To nie rozwija umysłu? Rozwija, a i w portfelu przybywa zamiast ubywać...
    to po co ci studia? jak taki dobry jesteś to sobie poradzisz bez
    studiów. I będziesz wyważał otwarte drzwi.

  • 13. Data: 2006-06-29 10:15:16
    Od: "kooriyoo" <k...@g...com>

> [...]
    > co? To nie rozwija umysłu? Rozwija, a i w portfelu przybywa zamiast ubywać...

    lol, myslales ze jak pojdziesz na studia to Ci bedzie przybywac :>
    to po prostu trzeba(?) przejsc i tyle, w kazdej szkole trafi sie jakis
    doktorek/profesorek ktory gnoi ludzi tylko dla zasady. mientcy
    odpadaja, reszta sobie radzi w ten czy inny sposob. nie wiem czy wiesz,
    ale tak jest tez poza szkola, np. w pracy.

  • 14. Data: 2006-06-30 17:53:02
    Od: "tiar" <i...@g...com>

    Michael napisał(a):

> [...]
    > co? To nie rozwija umysłu? Rozwija, a i w portfelu przybywa zamiast ubywać...

    Jeju, trochę się zdenerwowałem. Nie po to jest tytuł inż., mgr czy
    mgr inż. informatyka, żeby udowodnić, że ktoś umie w Action Script
    klepać. W tym najlepszy jest mój kumpel z gimanzjum (właśnie zdał
    do liceum;)). Jak studiowałem infę na Politechnice Śląskiej (z
    powodu pracy, zdrowia i głupoty nie skończyłem) to na matmie uczyli
    nas głownie tego, co nam się potem może przydać. Polecam
    www.wsb.edu.pl w Dąbrowie Górniczej. Łatwiej niż na państwowych,
    tytuł inzyniera, a dużo się nauczysz, jest dużo internetu na
    semestrach 5 -7, masz też gprs i edge na "sieciach bezprzewodowych".
    Kadra porządna i z dziekanatem da się dogadać. Najłatwiej jest
    chyba na www.wsti.pl i w www.swsz.katowice.pl, ale poziom na 100%
    gorszy. Jak wywalili Cię z UŚ, to za PWr bym się nie brał,
    przecież na UŚiu nie jest za ciężko.

  • 15. Data: 2006-06-30 18:29:43
    Od: "Marek" <m...@m...com>

    Użytkownik " Michael" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > egzamin to miałem porządne zlecenie z wykorzystaniem Action Script 2.0...
    > co? To nie rozwija umysłu? Rozwija, a i w portfelu przybywa zamiast

    Co za ludzie. Najlepiej idz na bazarek i sobie kup dyplom.

  • 16. Data: 2006-06-30 19:12:47
    Od: " Michael" <m...@N...gazeta.pl>

    > Jeju, troch=EA si=EA zdenerwowa=B3em. Nie po to jest tytu=B3 in=BF., mgr
    czy
    > mgr in=BF. informatyka, =BFeby udowodni=E6, =BFe kto=B6 umie w Action
    Script
    > klepa=E6. W tym najlepszy jest m=F3j kumpel z gimanzjum (w=B3a=B6nie zda=B3
    > do liceum;)). Jak studiowa=B3em inf=EA na Politechnice =A6l=B1skiej (z
    > powodu pracy, zdrowia i g=B3upoty nie sko=F1czy=B3em) to na matmie uczyli
    > nas g=B3ownie tego, co nam si=EA potem mo=BFe przyda=E6.

    Matematyki można nauczyć każdego myślenia - nie. Myślenie jest najważniejsze
    w pracy programisty i śmieszne jest wyśmiewanie jakichkolwiek technologii...
    z tym kumplem w gimnazjum to tylko pokazujesz jak nie wiele wiesz o
    złożoności Action Script, dziś to nie jakiś mały język skryptowy do
    nauczenia w zimowy wieczór a potężne narzędzie które zaczyna konkurować z
    apletami Javy, dzięki niemu można bardzo szybko zrobić graficzny ale nie
    okienkowy interface...
    Równie dobrze mógłbym wyśmiewać programistów C++ bo programowałem w tym
    języku gdy byłem w gimnazjum... tylko jakie aplikacje? A jakie teraz robię
    przy użyciu technologii internetowych? Bez porównania...

    > Polecam
    > www.wsb.edu.pl w D=B1browie G=F3rniczej. =A3atwiej ni=BF na pa=F1stwowych,
    > tytu=B3 inzyniera, a du=BFo si=EA nauczysz, jest du=BFo internetu na
    > semestrach 5 -7, masz te=BF gprs i edge na "sieciach bezprzewodowych".

    A jakie koszty tej szkoły na ich WWW widzę tylko opłaty za studia
    podyplomowe. Nie zależy mi żeby było "dużo internetu" bo żadne studia nie
    nauczą tego co daje praktyka.
    Uczenie technologii w szkole "na blache" jest bez sensu... ale jeśli już
    uczymy czegoś w praktyce to niech będzie to sensowna technologia.

  • 17. Data: 2006-06-30 19:14:32
    Od: " Michael" <m...@N...gazeta.pl>

    > Co za ludzie. Najlepiej idz na bazarek i sobie kup dyplom.

    Hmm... w pewnym sensie to Ty piszesz jakby pieniądze nie miały znaczenia
    tylko oceny... może umiesz kupować az oceny na dyplomie? Ja nie. Może umiesz
    wynająć mieszkanie, kupić samochód, dom za oceny? W jakiej szkole Cie tego
    nauczyli?

  • 18. Data: 2006-06-30 19:16:15
    Od: " Michael" <m...@N...gazeta.pl>

    > to po co ci studia? jak taki dobry jesteś to sobie poradzisz bez
    > studiów. I będziesz wyważał otwarte drzwi.

    Studia dla hobby, dla papieru, dlatego żeby spotkać na nich "coś nowego"...
    podpatrzyć coś co jest tam; przerobić i sprzedawać, wzorować, brać przykład,
    poprawiać i sprzedawać :)

  • 19. Data: 2006-07-01 15:07:54
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    tiar napisał(a):

    [...]

> [...]
    > powodu pracy, zdrowia i głupoty nie skończyłem) to na matmie uczyli
    > nas głownie tego, co nam się potem może przydać. Polecam

    Z tego co kojarzę, to na tym WSB w Dąbrowie, to wykłada też spora część
    profesorów z Politechniki. Tylko niestety nie zawsze Ci najlepsi :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2006-07-01 22:57:44
    Od: "Marek" <m...@m...com>

    Użytkownik " Michael" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > umiesz
    > wynająć mieszkanie, kupić samochód, dom za oceny? W jakiej szkole Cie tego

    To byl sarkazm wyrazajacy moje zniesmaczenie faktem, ze poziom studiow jest
    z roku na rok coraz nizszy. Ludzie chca byc informatykami przez duze I, a
    nie umieja sie nauczyc podstaw matematyki, ktora jest kwintesencja tworczej
    informatyki. Osoby, ktore radza sobie wysmienicie z matematyka w bardzo
    szybkim czasie sa wstanie nauczyc sie dowolnie innej rzeczy: programowania,
    projektowania itp. Tlumoki tez sie tego naucza, ale w dluzszym czasie i z
    problemami. Dlatego wlasnie informatycy po dobrych studiach dziennych (np.
    UW, PW, AGH itp) sa bardzo cenieni, mimo ze maja malo praktyki.