PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uprawnienia

  • 1. Data: 2006-06-28 06:29:14
    Temat: Uprawnienia
    Od: "Janusz" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    O ile dobrze mi wiadomo żeby dosiadać tira z naczepą trzeba mieć C+E - i tak
    jest zapisane w KD.
    Kolega mi mówił że dawniej jeździł z naczepą na C+D - jak to jest w praktyce
    ? Za cos takiego policjant wystawi mandat ?

    PS.
    Strasznie mnie wkurza że coraz więcej grup jest moderowanych - nowa wersja
    cenzury. Posty dochodzą z opóźnieniem a wyświetlenie mojego postu zależy od
    "widzimisie" jakiegoś chama. Niedługo komentowanie rządu będzie zawsze
    pisaniem "nie na temat ..."

  • 2. Data: 2006-06-28 11:28:35
    Temat: Re: Uprawnienia
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Janusz porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > PS.
    > Strasznie mnie wkurza że coraz więcej grup jest moderowanych - nowa wersja
    Strasznie mnie wkurza ze niektorzy pisza nie na te grupy co powinni
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-06-28 12:03:10
    Od: "Janusz" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:e7tpps$c26$2@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu Janusz porozsypywal nastepujace haczki:
    > Strasznie mnie wkurza ze niektorzy pisza nie na te grupy co powinni

    No bez jaj, właśnie na pl.misc.samochody wywalili mi posty - to na jaką
    grupe napsać ?? Grupa transport prawie nie żyje.

  • 4. Data: 2006-06-28 12:29:59
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Janusz porozsypywal nastepujace haczki:
    > No bez jaj, właśnie na pl.misc.samochody wywalili mi posty - to na jaką
    > grupe napsać ?? Grupa transport prawie nie żyje.
    na pewno nie na pl.praca.dyskusje. Co znaczy 'wywalili mi posty'? Wg
    mnie pms nie jest grupa moderowana. Moze Twoj serwer jest skaszaniony?
    Kiedys obilo mi sie o uszy, ze posty wysylane z google sa ignorowane
    przez inne serwery
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-07-01 15:48:43
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    zeby zrobic D musisz miec prawo jazdy kat C+E przynajmniej tak zawsze bylo
    chyba ze sie cos zmienilo

    C to jest na ciezarowki
    E to sa przyczepy
    a D to autobusy