PracaGrupypl.praca.dyskusjePWr Informatyka › Re: PWr Informatyka
    From: " Michael" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PWr Informatyka
    Date: Fri, 30 Jun 2006 19:12:47 +0000 (UTC)

    > Jeju, troch=EA si=EA zdenerwowa=B3em. Nie po to jest tytu=B3 in=BF., mgr
    czy
    > mgr in=BF. informatyka, =BFeby udowodni=E6, =BFe kto=B6 umie w Action
    Script
    > klepa=E6. W tym najlepszy jest m=F3j kumpel z gimanzjum (w=B3a=B6nie zda=B3
    > do liceum;)). Jak studiowa=B3em inf=EA na Politechnice =A6l=B1skiej (z
    > powodu pracy, zdrowia i g=B3upoty nie sko=F1czy=B3em) to na matmie uczyli
    > nas g=B3ownie tego, co nam si=EA potem mo=BFe przyda=E6.

    Matematyki można nauczyć każdego myślenia - nie. Myślenie jest najważniejsze
    w pracy programisty i śmieszne jest wyśmiewanie jakichkolwiek technologii...
    z tym kumplem w gimnazjum to tylko pokazujesz jak nie wiele wiesz o
    złożoności Action Script, dziś to nie jakiś mały język skryptowy do
    nauczenia w zimowy wieczór a potężne narzędzie które zaczyna konkurować z
    apletami Javy, dzięki niemu można bardzo szybko zrobić graficzny ale nie
    okienkowy interface...
    Równie dobrze mógłbym wyśmiewać programistów C++ bo programowałem w tym
    języku gdy byłem w gimnazjum... tylko jakie aplikacje? A jakie teraz robię
    przy użyciu technologii internetowych? Bez porównania...

    > Polecam
    > www.wsb.edu.pl w D=B1browie G=F3rniczej. =A3atwiej ni=BF na pa=F1stwowych,
    > tytu=B3 inzyniera, a du=BFo si=EA nauczysz, jest du=BFo internetu na
    > semestrach 5 -7, masz te=BF gprs i edge na "sieciach bezprzewodowych".

    A jakie koszty tej szkoły na ich WWW widzę tylko opłaty za studia
    podyplomowe. Nie zależy mi żeby było "dużo internetu" bo żadne studia nie
    nauczą tego co daje praktyka.
    Uczenie technologii w szkole "na blache" jest bez sensu... ale jeśli już
    uczymy czegoś w praktyce to niech będzie to sensowna technologia.