PracaGrupypl.praca.dyskusjePWr Informatyka › Re: PWr Informatyka
    From: "tiar" <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PWr Informatyka
    Date: 30 Jun 2006 10:53:02 -0700

    Michael napisał(a):

    > I co z tego? Poza tym jest wiele technologii (nie nowych, ale ogólnie
    > technologii) które warto znać... co do WDI... jak się miałem uczyć na
    > egzamin to miałem porządne zlecenie z wykorzystaniem Action Script 2.0... i
    > co? To nie rozwija umysłu? Rozwija, a i w portfelu przybywa zamiast ubywać...

    Jeju, trochę się zdenerwowałem. Nie po to jest tytuł inż., mgr czy
    mgr inż. informatyka, żeby udowodnić, że ktoś umie w Action Script
    klepać. W tym najlepszy jest mój kumpel z gimanzjum (właśnie zdał
    do liceum;)). Jak studiowałem infę na Politechnice Śląskiej (z
    powodu pracy, zdrowia i głupoty nie skończyłem) to na matmie uczyli
    nas głownie tego, co nam się potem może przydać. Polecam
    www.wsb.edu.pl w Dąbrowie Górniczej. Łatwiej niż na państwowych,
    tytuł inzyniera, a dużo się nauczysz, jest dużo internetu na
    semestrach 5 -7, masz też gprs i edge na "sieciach bezprzewodowych".
    Kadra porządna i z dziekanatem da się dogadać. Najłatwiej jest
    chyba na www.wsti.pl i w www.swsz.katowice.pl, ale poziom na 100%
    gorszy. Jak wywalili Cię z UŚ, to za PWr bym się nie brał,
    przecież na UŚiu nie jest za ciężko.