PracaGrupypl.praca.dyskusjePWr Informatyka › Re: PWr Informatyka
    From: "Marek" <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PWr Informatyka
    Date: Sun, 2 Jul 2006 00:57:44 +0200

    Użytkownik " Michael" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:e83t6n$k99$1@inews.gazeta.pl...

    > Hmm... w pewnym sensie to Ty piszesz jakby pieniądze nie miały znaczenia
    > tylko oceny... może umiesz kupować az oceny na dyplomie? Ja nie. Może
    > umiesz
    > wynająć mieszkanie, kupić samochód, dom za oceny? W jakiej szkole Cie tego
    > nauczyli?

    To byl sarkazm wyrazajacy moje zniesmaczenie faktem, ze poziom studiow jest
    z roku na rok coraz nizszy. Ludzie chca byc informatykami przez duze I, a
    nie umieja sie nauczyc podstaw matematyki, ktora jest kwintesencja tworczej
    informatyki. Osoby, ktore radza sobie wysmienicie z matematyka w bardzo
    szybkim czasie sa wstanie nauczyc sie dowolnie innej rzeczy: programowania,
    projektowania itp. Tlumoki tez sie tego naucza, ale w dluzszym czasie i z
    problemami. Dlatego wlasnie informatycy po dobrych studiach dziennych (np.
    UW, PW, AGH itp) sa bardzo cenieni, mimo ze maja malo praktyki.