PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRAKTYKANCI poszukiwani dms-media.pl

  • 1. Data: 2004-09-10 09:54:03
    Temat: PRAKTYKANCI poszukiwani dms-media.pl
    Od: "DMS" <i...@d...pl>

    Firma Daily Media Service (www.dms-media.pl) zajmująca się profesjonalnym
    monitoringiem mediów oraz Public Relations oferuje bezpłatne staże studentów
    kierunków humanistycznych.

    Czas trwania stażu wynosi minimum 2 miesiące od poniedziałku do piątku w
    godzinach 6-14.

    Siedziba firmy mieści się w Warszawie/Ursynów w pobliżu stacji metra
    Natolin.

    Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie e-milem listu motywacyjnego
    oraz CV (ze zdjęciem) na adres i...@d...pl

    Do zgłoszenia prosimy dopisać klauzule:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Ustawa

    o Ochronie danych Osobowych z dnia 29.08.1997r. (Dz.Ust. Nr 133 poz. 883)".

  • 2. Data: 2004-09-10 14:43:41
    Temat: Re: PRAKTYKANCI poszukiwani dms-media.pl
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    studentów
    > kierunków humanistycznych.
    >
    > Czas trwania stażu wynosi minimum 2 miesiące od poniedziałku do piątku w

    :)
    a później co?
    Następni praktykanci?

    A.

  • 3. Data: 2004-09-10 15:20:09
    Od: "wistocie" <w...@w...pl>

    > :)
    > a później co?
    > Następni praktykanci?
    >
    > A.
    No a jak? Następni pozniej nastepni i znowu nastepni
    i jakos to leci §:-)

  • 4. Data: 2004-09-10 15:22:16
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > studentów

    > :)
    > a później co?
    > Następni praktykanci?
    >
    > A.

    True. Praktyka np. w duzym zagranicznym koncernie jeszcze ma sens. Czesto
    maja b. dobry program szkoleniowy, jest szansa na etat. Ale takie "firemki"
    lepiej omijac z daleka. Znajomy mial praktyke w mniejszej firmie to robil
    herbate ludziom z magazynu ;)

  • 5. Data: 2004-09-10 15:31:14
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > a później co?
    > Następni praktykanci?

    tania (czytaj: bezplatna) sila robocza zawsze byla w cenie
    a jelen zawsze sie znajdzie

    --
    dropzone

  • 6. Data: 2004-09-13 03:55:08
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > No a jak? Następni pozniej nastepni i znowu nastepni
    > i jakos to leci §:-)

    To ja współczuję nie tylko "jeleniom", ale przede wszystkim klientom tej
    firmy. Już sobie wyobrażam, jak wciskają im kity pt."wysoko wykwalifikowany
    personel", ewentualnie "usługi na najwyższym poziomie".

    A.