PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL

  • 1. Data: 2002-12-11 01:42:44
    Temat: PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    czy wy tez dostaliscie takiego maila na priv?

    moze powinenem popracowac dla tego pana? i wyslac mu troche maili?...mam
    bardzo wydajny serwer i namiary na kilka relayow... co myslicie?

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2002-12-11 01:43:37
    Temat: Re: PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL
    Od: "xxxxxx" <s...@i...pl>

    tez dostalismy i czekamy na rozwoj wydarzen:)
    a nuz cos porzadnego:)
    pozdrawiam

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:at653q$t4h$1@panorama.wcss.wroc.pl...

  • 3. Data: 2002-12-11 06:23:08
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> writes:

    > czy wy tez dostaliscie takiego maila na priv?
    >
    > moze powinenem popracowac dla tego pana? i wyslac mu troche maili?...mam
    > bardzo wydajny serwer i namiary na kilka relayow... co myslicie?

    zebys bardziej nie spamowal i tak juz niezle obciazaonych lacz.

    jak ci bardzo wlazl za skore to zglos to do admina jego serwera albo
    do stosownego abuse.
    to jest wlasciwa droga, a nie mnozenie nastepnych spamow.

    jak ci sie nie chce to wrzuc ten adres do kill-file i tyle.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2002-12-11 08:03:16
    Od: "Astucci" <A...@p...onet.pl>

    > moze powinenem popracowac dla tego pana? i wyslac mu troche maili?...mam
    > bardzo wydajny serwer i namiary na kilka relayow... co myslicie?
    > Tomek

    Wal śmiało...a za sam pomysł masz już u mnie piwo ;)

  • 5. Data: 2002-12-11 09:51:21
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > moze powinenem popracowac dla tego pana? i wyslac mu troche
    > maili?...mam bardzo wydajny serwer i namiary na kilka relayow... co

    dostaliśmy
    wrrrrrrrrrrrr
    kiedys z tego samego hosta kolo rozsyłał na grupy emila z trescia -
    pomoz biednym dzieciom, wejdz na strone i kliknij w bannerek ..
    poszło do abuse i jak widać niespecjalnie poskutkowało

    sam wysłałem mu wczoraj 2 mp3 , tylko zapomniałem ze skrzynka na wp ma
    ograniczenie

  • 6. Data: 2002-12-11 16:25:55
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    Tomasz Jaszowski wrote:
    > czy wy tez dostaliscie takiego maila na priv?
    > moze powinenem popracowac dla tego pana? i wyslac mu troche maili?...mam
    > bardzo wydajny serwer i namiary na kilka relayow... co myslicie?

    ech, a niedawno ktoś tu się rzucał o odcinanie usług...
    jak luser ściąga byle gówno i nadużywa konta to jest ok
    jak admin mu zabroni to jest świnia i wał nieużyty
    ale jak przychodzi stos spamu to admin znowu jest lama i nie nadaje się gnój
    wyrzucać
    do mnie nic nie przyszło, a spamer mógł sobie co najwyżej obejrzeć:
    "555 Access Denied, Sucker"

    jak nina mówi - nie tędy droga, i ma rację. lepiej podregulować serwer i
    zapomnieć.

  • 7. Data: 2002-12-11 16:54:52
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    sqrczak wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> napisał
    > w wiadomości news:at653q$t4h$1@panorama.wcss.wroc.pl
    (...o gpościu co rozsyła "interesująca' ofertę...)
    > sam wysłałem mu wczoraj 2 mp3 , tylko zapomniałem ze skrzynka na wp ma
    > ograniczenie

    A to było włączyć dzielenie wiadomości na kawałki... minimalny jest albo
    1 kB, albo 10... nie pamiętam.

    --
    Y.

  • 8. Data: 2002-12-11 17:59:00
    Od: "Arkadiusz Gradkowski" <a...@w...pl>

    "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    >
    > moze powinenem popracowac dla tego pana? i wyslac mu troche maili?...mam
    > bardzo wydajny serwer i namiary na kilka relayow... co myslicie?

    witam,

    co do tego "eugeniusza buczynskiego"; jezeli on taki aparat to moze abuse z
    wp.pl nic nie poradzi, ale on uzywa dostepu sdi, niewiem czy przy sdi ma sie
    statyczne IP jezeli tak to najmniejszy problem!! to wszystko zglosic
    tp´sie?! oni jako jego provider powinni zareagowac!

    pozdrawiam
    arek

  • 9. Data: 2002-12-11 19:50:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > tp´sie?! oni jako jego provider powinni zareagowac!

    Powinnni.... ;)

  • 10. Data: 2002-12-11 20:15:16
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

    Chętnie się dołożę do "obsługi" pana Buczyńskiego.
    Dzisiaj tez uraczył mnie mailem. Co robimy???
    Pozdrawiam Dorota