PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO... › Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
  • Data: 2002-04-30 06:36:05
    Temat: Re: PRACODAWCY TO SZUBRAWCY BO...
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sebur wrote:

    > ciekawe co nasi wspaniali pracodawcy zrobią ze swoimi produktami i usługami?
    > za niedługo mogą stać się takimi samymi dziadami jak my pracownicy
    > sebur

    Co zrobią z produktami, tego nie wiem. Wiem natomiast, co zrobią, by
    utrzymać poziom życia: na ogół będą kraść. Z oczywistych względów, nie
    chodzi o radia wyciągane z samochodów. Można: nie płacić za towar,
    pożyczyć i nie zwrócić pieniądze z własnej spółki, w ostateczności
    zwrócić je bez odsetek, zostać fałszywym bankrutem, zaniżać
    wynagrodzenie za pracę, inwestować w marketing (oszukiwać klientów, co
    do istotnych parametrów eksploatacyjnych wyrobu), w dalszej kolejności
    (dla przedsiębiorczych i odważnych) idą oszustwa skarbowe, na VAT,
    produkcja narkotyków,...

    Dogbert