PracaGrupypl.praca.dyskusje!!! PRACA DLA KAŻDEGO!!! › Re: !!! PRACA DLA KAŻDEGO!!!
    From: "neomagic" <n...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: !!! PRACA DLA KAŻDEGO!!!
    Date: Tue, 4 Jan 2005 23:20:08 +0100

    Ludzie nie jest to podstawowa praca...!!! tylko jest to cos co zasili wasze
    i tak nie duze pesje w latwy i przyjemny sposob tylko troche wiecej wiary...
    20 zl. to nie duzo by sie przekonac na wlasnej skorze... potraficie tylko
    nazekac... ze malo zarabiacie wasz szef was kurza itd. ale nie robicie nic
    by to zmienic... o to wasza szansa... dajcie sobie sznse a przynajmniej
    sprobujcie...