PracaGrupypl.praca.dyskusje!!! PRACA DLA KAŻDEGO!!! › Re: !!! PRACA DLA KAŻDEGO!!!
  • Data: 2005-01-05 12:27:04
    Temat: Re: !!! PRACA DLA KAŻDEGO!!!
    Od: Ami Morton <ami-morton@spam_precz.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    neomagic wrote:
    > Kolejny pajac przyczepil sie do jednego slowka i mysli ze tym cos zdziala...
    > Po za tym prosilbym sie podpisywac imieniem i nazwiskiem pod swoimi
    > wypowiedziami przynajmiej raz w danym temacie... skoro was na to nie stac to
    > nie wypowiadajcie sie na dany temat...!!!!!

    [ciach reszta]

    No tak, raz już się pod swoim postem w tym temacie Pan podpisał, więc
    przyczepić się nie można. Ale za to można by sie przyczepić do
    niestosowania starego zwyczaju odpisywania pod postami. Takie stare
    polskie przysłowie przychodzi mi na myśl, ale chyba się jeszcze
    powstrzymam...

    Pozdrawiam
    Ami Morton