PracaGrupypl.praca.dyskusje › !!! PRACA DLA KAŻDEGO!!!

  • 1. Data: 2005-01-02 11:10:27
    Temat: !!! PRACA DLA KAŻDEGO!!!
    Od: "news.tpi.pl" <k...@p...onet.pl>

    witam, jesli chcialbys dorobic pare groszy nie ruszajac sie z domu,
    wykorzystujac w tym celu tylko wlasny komputer i dostep do internetu, prosze
    o kontakt na maila k...@p...onet.pl , praca latwa i przyjemna, lecz
    wymaga cierpliwosci, a zarobki sa calkiem calkiem :) zapraszam na maila !
    pozdrawiam, Michał Bąkiewicz !

  • 2. Data: 2005-01-02 11:34:16
    Temat: Re: !!! PRACA DLA KAŻDEGO!!!
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o kontakt na maila k...@p...onet.pl , praca latwa i przyjemna, lecz
    > wymaga cierpliwosci, a zarobki sa calkiem calkiem :) zapraszam na maila !

    Ja nie wiem czy to taki wieczny wysyp debili czy jak? Człowieku przecież
    widząc takie ogłoszenie to z miejsca już chce się rzygać. Ile Ty masz lat ?
    8 ? Odkąd używam netu ( a to już 6 lat chyba) to chodzą te debilne
    "propozycje" czytanie maili itp I się zastanawiam czy to tych głupich
    przybywa czy ci sami głupi ciągle tym śmiecą. Daruj sobie spamowanie tej i
    innych grup i idź wciągać w swoje wielkie biznesy do piaskownicy.

  • 3. Data: 2005-01-02 12:51:18
    Od: "news.tpi.pl" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > przybywa czy ci sami głupi ciągle tym śmiecą. Daruj sobie spamowanie tej i
    > innych grup i idź wciągać w swoje wielkie biznesy do piaskownicy.

    Cwaniaczek z Ciebie ... Na pewno nie mam 8 lat (nie jestesmy niestety
    rowiesnikami) i juz na pewno nie jestem debilem (czyli roznimy sie nieco
    medzy soba) . Praca wykorzystuje system wynaleziony w USA,
    Multi Level Marketing, na pewno wiesz co to, jesli nie to sie dowiedz !
    Ja zarabiam na tym, bo w przeciwienstwie do Ciebie sprobowalem !
    I uwierzylem, a nie tak jak Ty krytykowalem ! Sproboj - zobacz !

    Pozdrawiam!!! Tych normalnych ludzi tez ;)

    Michał Bąkiewicz

  • 4. Data: 2005-01-02 12:55:43
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 02 sty 2005 w liście [news:cr8qp8$fvl$1@atlantis.news.tpi.pl]
    news.tpi.pl [k...@p...onet.pl] napisał(a):

> [...]
    > przeciwienstwie do Ciebie sprobowalem ! I uwierzylem, a nie tak
    > jak Ty krytykowalem ! Sproboj - zobacz !

    Wiele rzeczy tam wynaleziono, co nie znaczy że są warte uwagi. A MLM
    bazuje na maksymalnym wykorzystywaniu ludzi. Temat rzeka, wielokrotnie
    przerabiany na grupie, więc kit wciśniesz tylko nowym grupowiczów.
    Naszym zadaniem jest ostrzec ich przed takimi naciągaczami jak ty.

    > Pozdrawiam!!! Tych normalnych ludzi tez ;)

    My cię za to nie pozdrawiamy.

    --
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 5. Data: 2005-01-02 13:04:55
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    news.tpi.pl napisał(a):

    [...]

    > medzy soba) . Praca wykorzystuje system wynaleziony w USA,
    > Multi Level Marketing, na pewno wiesz co to, jesli nie to sie dowiedz !

    Na tej grupie ludzie doskonale zdają sobie sprawę co to jest MLM.
    I wystaw sobie, że uważają coś takiego za oszukiwanie ludzi.
    Zabierz się lepiej do uczciwej pracy, a nie naciągania innych...

    PS. I bądź łaskaw nie podsyłać mi tego spamu na pl.praca.oferowana.
    I bez odsiewania takich bzdur mam tam dużo roboty. Niezależnie
    od tego ile będziesz takich postów przesyłać, to te ogłoszenia się
    nie ukażą. Tak długo, jak długo ja mam w tym temacie coś
    do powiedzenia.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2005-01-02 18:47:08
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-02, news.tpi.pl <k...@p...onet.pl> wrote:
    > medzy soba) . Praca wykorzystuje system wynaleziony w USA,
    > Multi Level Marketing, na pewno wiesz co to, jesli nie to sie dowiedz !
    Hurra! Sukces! Proszę Państwa! Ktoś otwarcie przyznał, że proponuje
    pracę przy użyciu oszukańczego systemu! :>

    Aż pójdę otworzyć ostatniego szampana, który jakimś cudem uchował się
    po imprezie.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    "#gaduly to jak wenezuelski serial. Nieważne, ile odcinków opuścisz
    zawsze będziesz na czasie"

  • 7. Data: 2005-01-02 23:21:13
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    news.tpi.pl wrote:
> [...]
    > o kontakt na maila k...@p...onet.pl , praca latwa i przyjemna, lecz
    > wymaga cierpliwosci, a zarobki sa calkiem calkiem :) zapraszam na maila !

    A to dobre... az z ciekawosci poszukalem info na sieci :) Przytocze Wam
    zabawny fragment:

    "...czy poniższy program może rzeczywiscie przyniesć ludziom pieniadze.
    Było też przeprowadzone badanie, czy jest on realny. Wyniki badań raz na
    zawsze potwierdzaja, że nie doszło do naruszenia żadnego prawa i
    zarzadzenia."

    A o tym, czy przynosi on pieniadze wspomniano juz tylko w taki sposob:
    "jest to prosty i zabawny sposób zarabiania niemałych pieniędzy w domu"

    Brzmi jak odpowiedz udzielona troche na okolo.

    Poza tym, ja zawsze myslalem, ze 2 + 2 = 4 a pieniadze mamy ze sprzedazy
    rzeczy, ktore posiadaja jakas wartosc w ocenie innej osoby.

    Dalej jednak przeczytalem:
    "sprzedajesz cos, co ma duża, realna wartosć"

    Ciekawe o ile podnosi sie PKB ?? :-))))))

    Przemilcze fakt, ze jest to niezle naciagnie, jednak nie wazne jak
    wielkim cwaniaczkiem bym byl, to i tak bym sie w to nie bawil - szkoda
    by mi bylo tych pierwszych pieniedzy, ktore trzeba wydac. :)

    Pozdr.

  • 8. Data: 2005-01-03 14:24:40
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@p...onet.pl news:cr8ks2$k2b$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > przyjemna, lecz wymaga cierpliwosci, a zarobki sa calkiem calkiem :)
    > zapraszam na maila ! pozdrawiam, Michał Bąkiewicz !

    UWAGA - nie daj sie nabrac!

    Jest to najprawdopodobniej ogloszenie dotyczace:

    1) Spamowania - rozsylania niechcianych ogloszen, reklame - jest to
    dzialanie uciazliwe dla innych i karalne (grzywna do kilku tysiecy pln)
    oraz grozi utrata dostepu do internetu.
    http://www.nospam-pl.net <- czym jest spam

    2) Piramidka finansowa - wmanweruja Cie w jakas wplate, jako zaliczke/za
    materialy/skladke/koszt przesylki/narzedzia/itd, i jakas obietnice mglista
    ze potem to sie zwroci (oczywiscie z zapewnieniami ze "na pewno sie zwroci,
    ten system dziala, to nie piramidka" i inne trele-morele). Skonczysz jak
    osoba ktora wyslala post na ktory teraz odpowiadam - czyli bedziesz uganiac
    sie po grupach news/znajomych/itd zebrzac i szukajac innego frajera, ale
    nigdy nie odzyskasz wkladu, a przedewszystkim - zmarnujesz czas/srodki na
    takie przekrety, zamiast sie brac za uczciwa prace.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 9. Data: 2005-01-04 22:20:08
    Od: "neomagic" <n...@v...pl>

    Ludzie nie jest to podstawowa praca...!!! tylko jest to cos co zasili wasze
    i tak nie duze pesje w latwy i przyjemny sposob tylko troche wiecej wiary...
    20 zl. to nie duzo by sie przekonac na wlasnej skorze... potraficie tylko
    nazekac... ze malo zarabiacie wasz szef was kurza itd. ale nie robicie nic
    by to zmienic... o to wasza szansa... dajcie sobie sznse a przynajmniej
    sprobujcie...

  • 10. Data: 2005-01-05 06:35:11
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia Tue, 4 Jan 2005 23:20:08 +0100, neomagic <n...@v...pl> napisał:

    > Ludzie nie jest to podstawowa praca...!!! tylko jest to cos co zasili
    > wasze ...

    Lubie Cie za pisanie wprost i obrone wlasnego stanowiska :-))

    --
    Bonza
    pager 0642299084