PracaGrupypl.praca.dyskusje!!! PRACA DLA KAŻDEGO!!! › Re: !!! PRACA DLA KAŻDEGO!!!
  • Data: 2005-01-05 13:19:04
    Temat: Re: !!! PRACA DLA KAŻDEGO!!!
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Jan 2005 13:15:45 +0100, neomagic <n...@v...pl> napisał:

    > Po za tym prosilbym sie podpisywac imieniem i nazwiskiem pod swoimi
    > wypowiedziami przynajmiej raz w danym temacie... skoro was na to nie
    > stac to
    > nie wypowiadajcie sie na dany temat...!!!!!
    a dlaczego?... Jezeli wysylam oficjalne pismo, to sa wymagane moje
    personalia - to zrozumiale.
    Ale takie miejsca jak newsnet, irc, komunikatory, chat nie wymagaja
    podawania swoich personaliow. Calkowicie wystarcza nick, szczegolnie, ze
    niektorzy sa znani bardziej pod swoim nickiem niz pod nazwiskiem :-))

    To zwyczaje netowe, jak ich ktos nie aprobuje, to spokojnie moze pisac
    listy tradycyjne a na kompie tylko grac w quake'a :-))

    --
    Bonza
    pager 0642299084