PracaGrupypl.praca.dyskusje[PPO] + ogłoszenie + lekki OT › Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
  • Data: 2004-10-06 13:19:34
    Temat: Re: [PPO] + ogłoszenie + lekki OT
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam \"aDi\" Guźmierski <a...@U...waw.pl> napisał(a):

    >: A forma zatrudnienia to BARDZO ISTOTNY PUNKT faq, wiec gdyby ci ktorys
    >: moderator poscil takie ogloszenia to sama osobiscie bym do TS
    >: napisala ze skarga.

    > ----czyli chcesz być bardziej papieska od papieża.... zmieni to coś, jak
    > bedzie "forma współpracy - dowolna" ? Mam wrażenie , zę w tej chwili
    > moderowanie ppo to wylewanie dziecka z kąpielą....

    IMHO "Forma dowolna" przede wszystkim mówi o tym, że pracodawca jest
    skłonny do negocjacji i że dopuszcza różne formy pracy. Przy braku takowego
    zapisu to sobie można co najwyżej zgadywać, czy forma jest dowolna,
    czy też może jednak chodzi tylko o umowę zlecenie, albo tylko o współpracę
    z innym podmiotem gospodarczym.

    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl
    http://42.pl/ppo/ - interfejs do wysyłania ogłoszeń na ppo.