PracaGrupypl.praca.dyskusje › PLATFORMY ????

  • 1. Data: 2003-06-03 12:50:44
    Temat: PLATFORMY ????
    Od: "moscote" <b...@w...pl>

    Słyszeliście może tajnikach pracy na platformach wiertniczych?

    Oferują 20 tyś/mieś. i więcej. Co tam jest - tortury czy co?

    pozdr

  • 2. Data: 2003-06-03 15:04:38
    Temat: Re: PLATFORMY ????
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Słyszeliście może tajnikach pracy na platformach wiertniczych?

    Niewielu wytrzymuje ciągłe siedzenie na takiej platformie (jeśli
    morska). Harówa jak w kopalni, a Twoje bezpieczeństwo często
    zależy od ludzi, których delikatnie mówiąc nie uważasz za zbyt
    odpowiedzialnych.

    Słyszy się też o tym, jak załatwiane są tam "porachunki", gdy
    komuś podpadniesz - po prostu nie wracasz. Łatwo spaść z którejś
    kondygnacji, prawda?

    Ale ci, którzy wracają, mimo szkoły życia i pracy, są zadowoleni.
    Że już nie muszą tam wracać i z tego, co zarobili.
    Tak słyszałem (znajomi znajomych).

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj

  • 3. Data: 2003-06-04 07:57:54
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Oferują 20 tyś/mieś. i więcej. Co tam jest - tortury czy co?
    Kto ci takie rzeczy opowiedział?

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 4. Data: 2003-06-04 10:44:05
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    skąd takie informacje? czy rozmawiał kolega bezposrednio z kims kto byl na
    platformie? ja nawet takich ludzi na oczy nie widzialem choc jestem z
    gdanska!

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 5. Data: 2003-06-04 11:57:16
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "babla" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Kto ci takie rzeczy opowiedział?

    Kiedys gdzies widzialem program o takim czyms. Na stace. Z tego co widzialem
    wynikalo, ze kasa zachodnia, harowa straszna, spisz pracujesz spisz, w bajki
    o porachunkach bym nie wierzyl, a dostac sie jest tam cholernie trudno -
    trzeba byc wysokiej klasy specjalista.
    /p

  • 6. Data: 2003-06-04 13:35:21
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    w to bym predzej uwierzyl.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 7. Data: 2003-06-04 16:13:45
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > skąd takie informacje? czy rozmawiał kolega bezposrednio
    > z kims kto byl na platformie? ja nawet takich ludzi na
    > oczy nie widzialem choc jestem z gdanska!

    Można powiedzieć, że rozmawiałem prawie bezpośrednio.
    Wuj mój rozmawiał i wiernie przekazał info.

    Pozdrawiam!
    Maciek

  • 8. Data: 2003-06-04 20:56:34
    Od: "moscote" <b...@w...pl>

    Użytkownik "babla" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Kto ci takie rzeczy opowiedział?
    >
    > --
    > pozdrawiam...
    > Andrzej

    jest sporo ogłoszeń w prasie, że minimum 18tyś/mieś.
    pewnie jest to jakiś kant, bo trzeba kupić info za 100 zł
    tam jest wszystko ponoć - co zrobić aby wyjechać etc.

    znacie temat tych książeczek?

    pozdr
    moscote

  • 9. Data: 2003-06-05 10:08:11
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > jest sporo ogłoszeń w prasie, że minimum 18tyś/mieś.
    > pewnie jest to jakiś kant, bo trzeba kupić info za 100 zł
    > tam jest wszystko ponoć - co zrobić aby wyjechać etc.
    >
    > znacie temat tych książeczek?
    Tak znam. Tresc i adresy mozna znalezc w internecie - jeden oszukany gosc
    chcac zrobic na zlosc kanciarzom wszystko opublikowal.

    W/g mnie platformy to jeden wielki kant!

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 10. Data: 2003-06-05 16:00:50
    Od: "JL" <j...@x...walor.torun.pl>

    "babla" <n...@s...pl> wrote in message

    > W/g mnie platformy to jeden wielki kant!

    A według mnie trzeba sprawdzić agencje pośrednictwa
    w Trójmieście.
    Zacząłbym od Skweru Kościuszki w Gdyni.

    Niezbedne beda co najmniej - świadectwo ukończenia kursu ITR,
    międzynarodowy ppoż, świadectwo zdrowia z CMT.

    JL