PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na czas wykonania pracy?

  • 1. Data: 2003-06-03 09:20:52
    Temat: umowa na czas wykonania pracy?
    Od: "Beata Twardy" <B...@w...pl>

    Mam zapytanie.
    Czy umowa na czas wykonania określonej pracy jest traktowana jak umowa o
    dzieło, czy jest to normalna umowa o pracę? Czy od takiej umowy powinny być
    odciągane oprócz podatku składki na ubezpieczenia zdrowotne i emerytalne?
    Jeśli tak, to, czy w przypadku emeryta zatrudnionego na podstawie takiej
    umowy powinna zostać odciągnięta składka na ubezpieczenie emerytalne i
    rentowe?
    Czy istnieją jakieś "progi" pieniężne powyżej których zostają odciągnięte te
    składki? - tak przynajmniej twierdzi moja księgowa.
    Co wy na to?
    Proszę o odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
    Dziękuję.