PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa / projektant/programista baz danych - raz jeszcze (sorry)

  • 1. Data: 2003-06-03 08:33:35
    Temat: Warszawa / projektant/programista baz danych - raz jeszcze (sorry)
    Od: "Desperado" <a...@a...net>

    Szanowny Przedsiębiorco, Biznesmenie, Pracodawco!

    Jeśli nie możesz mnie zatrudnić na w/w stanowisku, to wspomóż choć
    przesyłając coś na konto:

    BRE BANK S.A./mBank nr 03 1140 2004 0000 3602 2847 1681 ANDRZEJ BRAUN

    gdyż od ponad pół roku jestem bez pracy i grozi mi eksmisja z wynajmowanego
    mieszkania oraz głód.
    Jestem niepoprawnym charyzmatycznym pracoholikiem dążącym do perfekcji w
    tym co robi, szybko zyskującym szacunek wśród jednych, wsród innych zaś
    zawiść. Dlatego jestem często zwalniany przez przełożonych. Przerost, być
    może chorobliwej, ambicji dosadniej określiła kiedyś pani psycholog z TP
    S.A.(po przeprowadzeniu testów rekrutacyjnych) nazywając "konfliktową
    osobowością" i skazując mnie tym samym na banicję. Coś w tym jest, gdyż
    zauważyłem że moja obecność nie tylko wzmaga aktywność (zaangażowanie i
    pracowitość) osób w moim otoczeniu (i to jest pozytywne) , dając niestety
    efekt uboczny w postaci antagonizacji na linii przełożony-podwładni.
    Przyczyn takiego stanu rzeczy upatruję w zdarzeniu z 1980r. gdy podczas
    wycieczki w Tatrach doznałem silnej depresji lękowej (choć góry znam od
    dziecka) charakterystycznej dla porwanych przez UFO (które być może maczało
    w tym palce), co również potwierdziła pani psycholog nazywając to
    "przeżyciem stanów odmiennej świadomości". Depresja wymagała
    kilkutygodniowego leczenia, po którym utrzymywał się stan chronicznego
    stressu (pochodzący z konkretnego miejsca - a mianowicie z nieba)
    towarzyszący mi aż do końca stanu wojennego w 1989r. W międzyczasie
    straciłem swoją żonę, która zachorowała na raka i zmarła zostawiając mnie z
    dwójką małych dzieci. W 1994r. straciłem także mieszkanie w wyniku
    niefortunnej inwestycji pieniędzy z jego sprzedaży na giełdzie (po utracie
    pracy w wyniku zwolnień grupowych).
    Ze swej strony zapewniam, że nigdy nie miałem kłopotów w porozumieniu ze
    współpracownikami zawsze uczciwie i rzetelnie wywiązując się ze swoich
    obowiązków, często otrzymując i udzielając pomocy kolegom z pracy. Od 1976r.
    pracuję jako projektant/programista specjalizując się od kilku lat w
    narzędziach ORACLE-owych oraz Javie (zainteresowanym na żądanie prześlę
    swoje CV i list motywacyjny).

    Z góry za wszystko serdecznie dziękuję.
    Z poważaniem,
    Andrzej B.

    P.S.
    Wszystko co powyżej napisałem jest szczerą prawdą, którą mogę łatwo
    udokumentować. Nawiążę także kontakt z osobami, które pomogłyby mi założyć
    Fundację Na Rzecz Osób Poszkodowanych Przez UFO (FNROPPU).

    Nie wyrzucaj starszych do lamusa.
    Oni chcą godnie doczekać emerytury.
    Idź na MATRIXA.
    Głosuj na TAK.

    TAKO RZECZE Chary Pracohol.

  • 2. Data: 2003-06-03 08:56:03
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Desperado <a...@a...net> napisał(a):

    > Wszystko co powyżej napisałem jest szczerą prawdą, którą mogę łatwo
    > udokumentować. Nawiążę także kontakt z osobami, które pomogłyby mi założyć
    > Fundację Na Rzecz Osób Poszkodowanych Przez UFO (FNROPPU).

    Może zasądź UFO o odszkodowanie za twoje krzywdy.