PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 531. Data: 2002-12-06 00:09:24
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ason35$q2p$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "TS" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego jej sie odmienilo? Jaka zaproponowales jej pensje?
    > 400zl miesiecznie? A czego wymagales?

    Wymagaliśmy posprzątania pomieszczeń, biurek i podlania kwiatków. W sumie
    ok. 1 godziny dziennie.
    Płaciliśmy raczej mniej niż 400zł (netto). Jutro (właściwie dzisiaj)
    sprawdzę.

    > Moze pracuje gdzie indziej?

    :-) Nie o to mi chodzi.
    Spora część pracowników nie przykłada się do pracy, a jak ich zwolnią, to
    winy szukają wszędzie, tylko nie u siebie.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 532. Data: 2002-12-06 00:13:28
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > No skoro siedzą w pośredniaku, to raczej nie pracują.

    To tam sie siedzi non-stop 8 godzin dziennie ?

    > A ci, którzy tak właśnie robią, to zwyczajni oszuści i złodzieje, a okradają
    > nie tylko płacących podatki, ale również tych, którym pomoc jest naprawdę
    > potrzebna.

    Zgadza sie.

    > A uczciwiej byłoby "myć kible" i szukać.

    Nie. Tu juz trzeba 8 godzin dziennie.

    > Podobnie, jak narzekaniem, nie zmniejszy się bezrobocia.

    Jestes wzorowym i nieszkodliwym obywatelem. Gratuluje.

    GreG

  • 533. Data: 2002-12-06 00:15:46
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Wymagaliśmy posprzątania pomieszczeń, biurek i podlania kwiatków. W sumie
    > ok. 1 godziny dziennie.
    > Płaciliśmy raczej mniej niż 400zł (netto). Jutro (właściwie dzisiaj)
    > sprawdzę.

    Daleko miala? Podliczyla sobie, czy jej na bilety starczy ;)

    > Spora część pracowników nie przykłada się do pracy, a jak ich zwolnią, to
    > winy szukają wszędzie, tylko nie u siebie.

    Bywaja. Ale o takich tu raczej nie mowimy w tym calkiem juz obszernym watku.

    GreG

  • 534. Data: 2002-12-06 00:36:11
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > A mnie wkurzaja jednoznaczne oceny Adama. No i wlasnie takie teksty,
    > "Wszystkie powodzenia/niepowodzenia to efekt działań danego człowieka".

    No przecież napisałem, że w tym właśnie względzie się z Adamem nie zgadzam.

    > Przeciez to oczywista nieprawda. Miedy innymi od tego, ale nie tylko i
    > nawet chyba nie w glownej mierze. Jakbys mial pecha to moglbys sie urodzic
    > w Czeczenni i mowili by o tobie "terrorysta". Jakbys mial wiecej szczescia
    > tobys sie urodzil w Szwajcarji. Chyba w znacznie wiekszym stopniu
    > wplyneloby to na twoje powodzenia lub niepowodzenia, niz to czego chcesz i

    Oczywiście, że rozpatrując powodzenie w wielkościach bezwzględnych, to
    otoczenie ma istotny wpływ.

    > jak sie do tego przykladasz? Na polskie warunki przeloz sobie urodzilem
    > sie w Warszawie, rodzice dali mi mozliwosc zdobycia wyksztalcenia w
    > opozycji do: urodzilem sie w bloku kolo PGR skonczylem podstawowke, wtedy
    > PGR zamkneli a stary wydaje resztki kasy na tanie wino.

    O ile dobrze rozumiem, Adam nie potępia ludzi szukających pracy, tylko
    bezrobotnych z wyboru, którym się zwyczajnie nie chce pracować, a którzy
    najgłośniej krzyczą.

    > Zalezy. Ile jej placiles np. Moze sobie znalazla robote na czarno gdzie
    > jej wiecej placa. To jest wina rzadu i parlamentu, ze nie oplaca sie
    > legalnie zatrudniac ludzi.

    To jest nasza wina, że taki parlament sobie wybraliśmy. Czas to zrozumieć.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 535. Data: 2002-12-06 00:45:18
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > To tam sie siedzi non-stop 8 godzin dziennie ?

    > Nie. Tu juz trzeba 8 godzin dziennie.

    Bądźmy konsekwentni.
    Jeśli można "odbębnić" pośredniaka i pracować na czarno, to można też szukać
    pracy i "odbębnić" "mycie kibli".
    W końcu gazety z ogłoszeniami nie wyparowują po 16:00, poczta też pracuje
    nieco dłużej, a telefony to nawet całą dobę działają :-))

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 536. Data: 2002-12-06 00:45:52
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > nie zrozumiał tonu wypowiedzi !!!

    No wiem, że nie zrozumiałeś.

    (Ciekawe, kiedy zrozumie, że sobie z niego jaja robię...)

    --
    ___________ (R)

  • 537. Data: 2002-12-06 00:49:34
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Teoria spisku. Wszedzie falsz :-0. Moczysz sie w nocy ?
    Nie fałsz, ale ignorancja. Ot, przykład - doniesienia prasowe o wypadku,
    bodaj przedwczorajszym - samochód spadł z wiaduktu na tory kolejowe w
    Psarach.
    Według doniesień napięcie w sieci trakcyjnej to 220kV, 15kV, ponad
    3kV...

    > Narzekasz jak najety. Choc sam zarzucasz tym, co tylko narzekaja

    Nie narzekam, tylko stwierdzam fakt.

    > podatkowego, daj przyklad tym, ktorym radzisz zostawic wszystko,
    > by wyjechac do snobistycznej i cynicznej Warszawki.
    Daję na razie przykład, że właśnie tutaj mozna zarobić.

    > Materialista do bolu. Gardze takimi ludzmi.

    O, czy ja powiedziałem o korzyściach materialnych? Gardzę ludźmi, którzy
    przyjmują swoje wymysły za rzeczywistość.

    > Nie znasz dnia ani godziny.

    Znam :-)

    --
    ___________ (R)

  • 538. Data: 2002-12-06 00:50:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Kotku, to trafiles jak cholera :)
    > Z tego widze, ze znasz jezyk japonski. ;)
    Jedynie kilka słów :)

    > Rece opadaja... :(

    No cóż, trudno. Prawda zazwyczaj bywa bolesna.

    --
    ___________ (R)

  • 539. Data: 2002-12-06 00:51:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Nie rozsmieszaj mnie czlowieku. Nie bede nawet tego komentowal.

    Bo nie umiałbyś.

    --

  • 540. Data: 2002-12-06 00:55:12
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Jasne. Jak cie potraci pijany kierowca robiac z ciebie kaleke, to bedzie
    > to efekt twoich dzialan? W zasadzie tak, mogles z domu nie wychodzic. A

    Mogłem uważać. Ja podjąłem decyzję więc jest to skutek moich działań.

    --