PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Date: 17 Dec 2002 21:34:33 GMT
    Sender: Adam Plaszczyca <t...@o...waw.pdi.net>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Alez wlasnie ci tlumacze, ze z zusu na bezrobotnych nie palcisz a z
    > podatkow. Czegos sie tak tego zusu czepil. Placisz za to co poprzedni
    > system przejadl.
    Ależ nie. Płacę na to, co ZUS przejada. Wiesz jaki porcent skłądki idzie
    na utrzymanie pracowników ZUS-u?

    > Juz ci tlumaczylem. To co splacasz w ramach zusu to pozyczka zaciagnieta
    > przez poprzednie rzady. Pozyczki sie splaca. Rownie dobrze ja moge chciec,
    > zwolnic USA ze splacania kasy Polsce - cos tam pewnie wisza:), a w zamian
    > niech oni zwolnia Polske ze splacania kasy im:) Teraz rozumiesz?

    W tym przypadku USA to moja mama, bo to jej Państwo jest winne i ja w
    przyszłości. Więc ja rezygnuję z płacenia na spłatę długu wobec mojej
    mamy, a także wobec mnie, a w zamian chcę, abym nie płacił na moją mamę
    i na siebie. Proste?

    > Hehe. Ile planujesz dzieci? I jak juz bedziesz cos konkretnego w tej
    > psrawie robil to zadbaja o to, zeby nie brac sie za to w tym samym czasie
    > co inni. Bo jak skoncza to swietne wychowanie w czasach ochlodzenia
    > gospodarki moga sie okazac warcholami:) Szok no nie?

    Nie. Nie mogą. Moja głowa w tym, żeby były cenionymi pracownikami.
    Niekoniecznie w tym kraju.

    > He? Pewny jestes? Tam nie ma warcholow co sie na petrodolary nie zalapali?
    > Czy po prostu ci co sie zalapali maja ich gdzies?

    Tam nikt nie zmusza pracującego do tego, żeby łożył na warchołów. Jak
    król chce, to płaci. Ale nikt go nie zmusza.

    > Prosilem o panstwa cywilizowanie i bardziej demokratyczne. Wybacz ale np

    Nic nie poradzę, że chcesz, abym wśród państw, gdzie panuje ustrój
    polegający na odbieraniu pracvowitym i dawaniu leniwym wskazał takie,
    które tak nei robi.

    > naturalnymi odpowiada choc troche Polsce. Ja dla odmiany moge podac takie
    > w ktorym twoich metod nie zastosowano, a prawie wszystkim sie tam podoba -
    > Szwecja.

    Zostań tam przedsiębiorcą :-) 80% podatku.

    > To sie przeprowadz. Wystarczy chciec i ruszyc tylek z kanapy zamiast
    > narzekac:) Paszport masz? No chyba, ze cie nie chca.

    Po co - na razie mi tutaj dobrze :-) A narzekać mam prawo :P

    --