PracaGrupypl.praca.dyskusje › PENSJE INFORMATYKÓW - w róznych miastach, firmach w Polsce i w Niemczech...

  • 11. Data: 2004-10-26 21:42:24
    Temat: Re: PENSJE INFORMATYKÓW - w róznych miastach, firmach w Polsce i w Niemczech...
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    ?

  • 12. Data: 2004-10-26 21:54:23
    Od: "tester" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:clmij9.1k0.1@slaszysz.poczta.onet.pl...
    > 10k netto dla programisty? Hehhehee. :-D

    Ok, 10k bylo w Warszawie , a w Poznaniu "tylko" 7-8k
    I chodzilo o te 2-3% najlepszych absolwentow PP ...

  • 13. Data: 2004-10-26 22:02:04
    Od: "tester" <t...@g...pl>

    Użytkownik "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:clmds2$pkt$1@news.dialog.net.pl...
    > 10 000 PLN
    >
    > hehe lidera chyba 10-osobowego zespołu który kod widzi to zza pleców
    kolegi
    > i odpowiada całym majątekiem za projekt

    Kolega zdaje sie nie wiedziec , ze za naprawde duze projekty tak naprawde
    NIKT
    nie jest odpowiedzialny. I trudno, zeby bylo inaczej , bowiem 80% tych
    projektow
    bardzo rzadko sie konczy powodzeniem :)

  • 14. Data: 2004-10-27 10:50:29
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "tester" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MRNET" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > poszczegolnych
    >
    > Comarch i inne powazne firmy ( do nich nie zaliczam Prokom i Computerland
    > ich "corkami" )
    > juz zaczyna zatrudniac programistow z Ukrainy i Rosji, tak ze te 10 000
    > PLN
    > netto dla programisty,
    > osiagalne jeszcze 2-3 lata temu raczej raczej schodz w sferze marzen ...

    Tak sobie mysle, ze gdyby pomysl wprowadzenia certyfikacji zawodu
    informatyka(defacto bardzo głupi), ktory wymyslila kiedys Polska Izba
    Informatyki i Telekomunikaji doszedl do skutku, takie pensje bylyby realne.
    Zobaczcie na kaste prawnikow. Cfaniaczki maja monopol, limity przyjec i
    zarobki rzedu 10 tys. to norma, a wiele zarabia znacznie wiecej.

  • 15. Data: 2004-10-31 14:23:08
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    > moje obserwacje:

    > warszawa 130%
    > wrocław 100%
    > kraków 100%
    > poznań 100%
    > katowice 80%
    > czestochowa 50%.

    > pozdrawiam z wroclawia
    > RM

    a napisz o Szczecinie :D
    tu to jest dopiero sajgon. Prawie wszyscy pracodawcy na 1-2 spotkaniu kaza
    wypelnic ankiete w ktorej jest pozycja "Ile chcialbys zarabiac"
    Halo, 2500 net to chyba nie jest az tak duzo jak na osobe - jedynego informatyka
    od softu sprzetu w kilku miastach/oddzialach firmy ?

    A czego sie dowiedzialem np. o jednej firmie ?
    - biora TYLKO studentow,
    - tylko na umowe zlecenie,
    - tych co napisza ze chca 800-1200 net

    Nie wiem jak wy, ale ja chyba powoli zaczne sie szukac innej branzy, bo
    podejscie pracodawcow sie w III RP nigdy nie zmieni.
    Heh, wspolczuje tylko prawdziwym "specjalistom", ktorym to oferuja 1000-1500 :(

    A jezeli nie szukac innego zawodu to czym sie w IT najlepiej zajac ?
    administracja/bezpieczenstwo/bazy danych/skladanie kompow w Vobisie za 800
    PLN...?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek.M.

  • 16. Data: 2004-11-09 14:57:27
    Od: "Radoslaw Knap" <r...@b...com.pl>

    już niedługo na takie pytania znajdziesz odpowiedź w BDI, zapraszam na
    www.bdi.com.pl

  • 17. Data: 2004-11-09 21:28:52
    Temat: Re: PENSJE INFORMATYKÓW - w róznych miastach, firmach w Polsce i
    Od: "alex " <a...@N...gazeta.pl>

    tester <t...@g...pl> napisał(a):

    > Comarch i inne powazne firmy ( do nich nie zaliczam Prokom i Computerland z
    > ich "corkami" )
    > juz zaczyna zatrudniac programistow z Ukrainy i Rosji,

    hahahahha a to dobre!!! Rozbawiles mnie tym postem niemilosiernie!!! Takich
    bzdur dawno juz nie czytalem na usenecie.
    Tak sie sklada, ze pracowalem we wszystkich trzech firmach i jesli mialbym
    ktorakolwiek z nich zaliczyc do powaznych to na pewno nie bylby to comarch!!!
    Ta firma to kolchoz, wyzysk i wszechogarniajace chamstwo na kazdym kroku.
    Pensje informatykow tam sa duzo nizsze niz w malych firmach informatycznych,
    nie mowiac juz o porownywaniu ich do pensji prokomowych, ktore sa najwyzsze z
    calej trojki.
    Mam do tej pory wielu znajomych w comarchu i uwierz mi ze nikt tam nie mysli o
    zatrudnianiu ukraincow czy rosjan. No moze jako tlumaczy, bo ostatnio
    realizuja projekty na wschodzie. ale to sa pojedyncze osoby i nie programisci.
    A o pensji 10k to programisci moga sobie pomarzyc. Sam prezes Filipiak wyciaga
    jedynie okolo 50k miesiecznie, wiec o czym my tu mowimy...

  • 18. Data: 2004-12-06 12:23:33
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    Radoslaw Knap napisał(a):

    > już niedługo na takie pytania znajdziesz odpowiedź w BDI, zapraszam na
    > www.bdi.com.pl
    >
    > "MRNET" <m...@w...pl> wrote in message

    > poszczegolnych

    > zarobki

    > zadac?

    skoro juz tak duzo napisłaes to napisz w jakich projektach uczetniczyłes
    i co potrafisz robić naprawdę a nie co chicłabys robic.
    P.S po drugie albo jestes programistą albo infor............. taki
    zawód nie istnieje :).

  • 19. Data: 2005-01-15 15:50:12
    Od: Radek <r...@p...onet.pl>

    na www.bdi.com.pl mozesz zamówić sobie indywidualny raport płacowy-
    wszystko tam znajdziesz

    Radek

  • 20. Data: 2005-01-15 17:33:40
    Od: "cyrusNew" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Radek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > na www.bdi.com.pl mozesz zamówić sobie indywidualny raport płacowy-
    > wszystko tam znajdziesz
    >
    > Radek

    <skip>

    odpowiedź jest krótka - wszystko zależy od doświadczenia. Jeśli tego nie
    masz, pensja będzie niska, chyba że ----- trafisz na dużą firmę
    międzynarodową która inwestuje w młodych i zdolnych. Ja miałem niedawno taką
    możliwość, oferowali mi 5500 brutto - ale musiałbym się przeprowadzić co
    bardzo by mi utrudniło życie. Chodziło tu konkretnie o programiste C++. Moje
    doświadczenie zawodowe to około 4 miesięcy, więc chyba niezła propozycja.
    Firmy zawsze będą chciały sprawdzić twoje rzeczywiste możliwości, MCP z
    pewnością się przyda, ale zanim zaoferują coś wysokiego przygotuj się na 1-2
    msc. niskiej pensji na okresie próbnym a potem negocjuj. Zawsze też warto
    ocenić czy firma jest w stanie w ogule ci płacić taką pensję.

    i uważaj na firmy "krzaki", głównie te małe, ja już się natknąłem na kilka
    takich.

    pozdr.