PracaGrupypl.praca.dyskusje › kierowca w biedronce

  • 1. Data: 2004-10-24 13:05:46
    Temat: kierowca w biedronce
    Od: "drapcio" <d...@i...pl>

    witam
    mam pytanie czy ktoś z was jeździł może jako kierowca w bieronce? wiem że są
    to firmy które wynajmuje Geronimo(biedronka).
    i jeszcze jedno pytanie. Jak się wychodzi jesli jest się kierowcą na
    samozatrudnieniu ? Ile się zarabia itp.
    Za wszelkie info z góry dziękuje.
    pozdrawiam
    drapcio

  • 2. Data: 2004-10-24 16:43:55
    Temat: Re: kierowca w biedronce
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    drapcio wrote:
> [...]
    > to firmy które wynajmuje Geronimo(biedronka).
    > i jeszcze jedno pytanie. Jak się wychodzi jesli jest się kierowcą na

    proponuję popytać na pl.misc.transport

    ra.y