PracaGrupypl.praca.dyskusjeOzarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej › Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ozarow-totalna porazka spolecznosci lokalnej
    Date: Sun, 1 Dec 2002 00:52:38 +0100

    Użytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:3DE935ED.1080607@poczta.gazeta.pl...

    > Dobry czlowieku, Ty chyba nie wiesz o czym mowisz - Ozarow wykupil w
    > ramach tzw. wrogiego przejecia jeden czlowiek, obywatel polski i to za
    > kredyt. Zycze mu, zeby sie na tym niezle przejechal, bo zamykajac
    > konkurencyjne zaklady nie ograniczy rynku kabli (chyba, ze ma chody
    > takiej jak Grabek od zelatyny).

    > A co do inwestowania - faktem jest rowniez, ze zaklad w Ozarowie WYMAGAL
    > redukcji kosztow. Jezeli zaklad utrzymuje rowniez przedszkole, szkole i
    > osiedle pracownicze, to zawsze bedzie mniej konkurencyjny. Tyle tylko,
> [...]

    A nie lepiej pomyslec, zeby te zyski zostawiali u nas?? Spojrzmy na to co
    sie dzieje, na naszych oczach rozpada sie XIXw twor, panstwa narodowe. Latwy
    przeplyw kapitalu powoduje ze panstwo nie jest tak silne wobec kapitalu jak
    na poczatku wieku i to mi sie podoba. Panstwo musi sie przeksztalcic by byc
    konkurencyjnym wobec kapitalu(uogulniajac), ci ktorzy tego nie rozumieja
    marnie skoncza