PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ostrzegam Gdańsk

  • 1. Data: 2002-03-02 19:16:14
    Temat: Ostrzegam Gdańsk
    Od: "Friend" <h...@f...pl>

    Przestrzegam wszystkich przed przychodnią na Ujeścisku.
    Dyrekcja tej przychodni zatrudnia nielegalnie pracowników oferując im prace
    na półetatu reszta "pod stołem", kilka moich znajomych dała się zwieść tej
    dyrekcji. W trakcie rozmowy o warunki pracy oferują niezłą pensję za prace
    od 8 do 18 oraz w sobory do 12 za 1000 do 1300 za rękę. Po zakończeniu umowy
    na okres dwóch miesięcy ci płaci 800 zł na rękę, a jak się nie podoba to
    żegna.
    Jeszcze gorsze jest to że oferuję zabiegi w gabinecie zabiegowym który nie
    jest jeszcze zarejestrowany czyli nie ma prawa tego robić.
    Mam pytanie co można z nimi zrobić ?
    Traktuje ludzi jak g**** oraz pacjentów.
    Jeszcze jedno lekarze którzy za dużo wydają zalecenia badania typu krew,
    mocz, itp straszy że ich zwolni.

    Czekam na propozycje.

    PS

    W piątek w ten sposób "zwolnił" dwie osoby zatrudniając w ten sam sposób
    inne.

  • 2. Data: 2002-03-03 08:13:27
    Temat: Re: Ostrzegam Gdańsk
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Popieram takie ostrzeżenia .Są one w interesie zarówno pacjentów jak i
    zatrudnianego personelu medycznego.Jacek.

  • 3. Data: 2002-03-03 21:58:47
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Sat, 2 Mar 2002 20:16:14 +0100, "Friend" <h...@f...pl> wrote:

    [ciach...]
    >Czekam na propozycje.
    Sugeruje donos do urzedu skarbowego,zusu i kasy chorych ale warto miec
    jakies mocne dowody.

    Pzdr
    Limfo