PracaGrupypl.praca.dyskusje › ekspresowa zmiana pracy

  • 1. Data: 2002-03-02 21:30:05
    Temat: ekspresowa zmiana pracy
    Od: "Tomi" <f...@w...pl>

    Witam!
    Potrzebuje sie w trybie ekspresowym zwolnic z pracy (w poniedzialek), zeby
    zaczac nowa prace od wtorku. Mam umowe na czas okreslony, podpisana na 3
    miesiace (od stycznia do konca marca). Na umowie nie mam nic o okresie
    wypowiedzenia. Jesli nie uda mi sie zalatwic tego za porozumienie stron, bo
    to chyba jedyna mozliwosc, co moge zrobic, zeby podjac nowa prace, a
    jednoczesnie wywinac sie z obecnej, ale nie na zasadzie porzucenia pracy.

    Prosze o jakies rady.

    Pozdrawiam - Tomek

  • 2. Data: 2002-03-02 21:32:15
    Temat: Re: ekspresowa zmiana pracy
    Od: "Tomi" <f...@w...pl>

    Przy okazji: czy moze ktos gotowe pisemko, ktore nalezy wreczyc szefowi w
    takiej sytuacji? Bede wdzieczny za podeslanie.

  • 3. Data: 2002-03-03 08:30:44
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Tomi" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to chyba jedyna mozliwosc, co moge zrobic, zeby podjac nowa prace, a
    > jednoczesnie wywinac sie z obecnej, ale nie na zasadzie porzucenia pracy.

    Nie ma takiej możliwości.
    Formalnie albo porozumienie stron, albo porzucenie pracy.

    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-03-03 09:50:27
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Tomi na pl.praca.dyskusje:
> [...]
    > zaczac nowa prace od wtorku. Mam umowe na czas okreslony, podpisana na 3
    > miesiace (od stycznia do konca marca). Na umowie nie mam nic o okresie

    więc, kodeksowe, dwa tygodnie.

    > to chyba jedyna mozliwosc, co moge zrobic, zeby podjac nowa prace, a
    > jednoczesnie wywinac sie z obecnej, ale nie na zasadzie porzucenia pracy.

    poza porozumieniem stron: nie ma innej możliwości.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/

  • 5. Data: 2002-03-03 13:28:30
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ziemek Borowski" <z...@Z...Waw.PL> napisał w
    wiadomości news:slrna83sdb.14m.ziembor.news@bluesky.domek.ziemb
    or.waw.pl...
    > Tomi na pl.praca.dyskusje:
    >
    > więc, kodeksowe, dwa tygodnie.

    > poza porozumieniem stron: nie ma innej możliwości.

    Mozna tez zawsze doprowadzic do sytuacji, gdy pracodawca doprowadzi sam do
    zwolnienia, np. przyjsc do pracy "w stanie wskazujacym", wyzwac praacodawce
    od ......
    Pierwsze zakonczy sie dyscyplinarka, drugie jest malo elegancka ....

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2002-03-03 21:50:37
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    >więc, kodeksowe, dwa tygodnie.

    nie wprowadzaj goscia w blad, nie dwa tygodnie, tylko nie ma
    mozliwosci rozwiazania tej umowy (chyba, ze gosc sie pomylil i
    chodzi o umowe na okres probny, jesli jest na czas okreslony,
    umowa jest nierozwiazywalna, chyba, ze zostala zawarta na okres
    dluzszy niz 6 mc i jasno w niej napisano, ze okres wypowiedzienia
    2 tygodnie, jesli by nic nie napisano, dluzszej niz 6 mc tez nie
    mozna wypowiedziec)

    a co do porzucenia pracy, radze dobrze sie zastanowic!

  • 7. Data: 2002-03-04 06:13:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 3 Mar 2002 09:50:27 +0000 (UTC), Ziemek Borowski
    <z...@Z...Waw.PL> zakodował:

    >więc, kodeksowe, dwa tygodnie.

    Przy umowie na czas określony <6 miesięcy nie ma takiej możliwości.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2002-03-04 06:58:24
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Piotr na pl.praca.dyskusje:
    > nie wprowadzaj goscia w blad, nie dwa tygodnie, tylko nie ma
    > mozliwosci rozwiazania tej umowy

    Ups. przepraszam.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/