PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o rozpoczecie dzialalnosci ....

  • 1. Data: 2002-03-02 13:18:33
    Temat: Pytanie o rozpoczecie dzialalnosci ....
    Od: mandyl <m...@b...pl>

    Witam.

    Jestem zatrudniony na stale jako administrator sieci, chcialbym prowadzic takze
    wlasna
    dzialalnosc swiadczaca uslugi zwiazane z branza teleinformatyczna, nie rezygnujac z
    obecnej pracy i warunkow zatrudnienia. Prosze o nakierowanie mnie, jak najlepiej i na
    jakich zasadach w takim przypadku stworzyc wlasna firme(spolke) jak najtanszym
    kosztem
    oplat i spraw prawnych.

    Pozdrawiam
    Krzysztof G (m...@b...pl)

  • 2. Data: 2002-03-02 19:14:34
    Temat: Re: Pytanie o rozpoczecie dzialalnosci ....
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

> [...]
    na
    > jakich zasadach w takim przypadku stworzyc wlasna firme(spolke) jak najtanszym

    rozpoczac dzialalnosc gospodarcza pod swoim nazwiskiem.
    urzad miasta wydzial handlu -> wpis do ewidencji
    urzad statystyczny -> regon.
    itd.

    w ciagu ostatniego miesiaca ze trzy razy temat byl na grupie drazony...

    pozdrawiam

    romekk