PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinie o firmach polskich i zagranicznych.

  • 1. Data: 2004-01-15 17:16:49
    Temat: Opinie o firmach polskich i zagranicznych.
    Od: "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl>

    Serdecznie zapraszam na nową strone http://utenti.lycos.it/robak
    Strona ta powstało głównie z powodu narastającej potrzeby informacji o
    firmach działających w Polsce jak i zagranicą. Chodzi tu przede wszystkim o
    informacje przydatne osobom szukającym pracy. Dzięki nim może uda się choć w
    niewielkim stopniu przestrzec przed nieuczciwymi pracodawcami. Ale także
    będzie można polecić firmy. Które mimo obecnej sytuacji w kraju potrafią
    docenić pracownika.
    To tak na początek :) Mam nadzieje że pomysł się sprawdzi ...

  • 2. Data: 2004-01-15 19:24:57
    Temat: Re: Opinie o firmach polskich i zagranicznych.
    Od: "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl>

    No tak 50 osob wpadlo ale nikt nic nie wpisal :/
    Wygląda na to że chyba wszyscy w Polsce byli i są zadowoleni z Firm w
    których pracowali :)
    A na dodatek nie chcą sie podzielić namiarami na takie firmy :P
    A może po prostu ta strona to był zły pomysł ? :(

  • 3. Data: 2004-01-15 20:35:31
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-15 20:24, osoba przedstawiająca się jako "RoBaK" napisała:

    > No tak 50 osob wpadlo ale nikt nic nie wpisal :/
    > Wygląda na to że chyba wszyscy w Polsce byli i są zadowoleni z Firm w
    > których pracowali :)

    Ehh... Ja to bym może i ze dwie wpisał ale jakoś tak sie złożyło że
    zmarły a o umarłych źle się nie mówi ;)

    # ___ _ _
    # <_*_> //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    # (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /
    -8---(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 4. Data: 2004-01-16 07:51:23
    Od: "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl>

> [...]
    > # <_*_> //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    > # (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /

    Chcesz przez to powiedzieć że ludzie źle cię traktujący, nie wychodzą na
    tym za dobrze ? :))
    Może dodać forum "Lista firmy którym nie poszło" hehe
    RoBaK
    Nowy adresik strony: www.firmy-opinie.prv.pl

  • 5. Data: 2004-01-16 15:50:39
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-16 08:51, osoba przedstawiająca się jako "RoBaK" napisała:

    > Chcesz przez to powiedzieć że ludzie źle cię traktujący, nie wychodzą na
    > tym za dobrze ? :))

    Ja bym tam nie wiązał tego ze sobą osobiście :-) ale jakoś tak jest że
    zła firma nie może zbudować lojalnego zespołu pracowników a brak dobrego
    personelu prędziej czy później doprowadzi do zapaści. W końcu firma jest
    tak dobra jak ludzie, którzy ją tworzą a właściwie jak to co jej dają z
    siebie.

    > Może dodać forum "Lista firmy którym nie poszło" hehe

    Ku przestrodze potencjalnym pracodawcom ? ;)

    # ___ _ _