PracaGrupypl.praca.dyskusje › Angielski w Dublinie, wizy, praca

  • 1. Data: 2004-01-15 17:20:26
    Temat: Angielski w Dublinie, wizy, praca
    Od: "dublin.pl" <a...@p...onet.pl>

    Jesteśmy przedstawicielem dublińskiej szkoły językowej w Polsce.

    Zapraszamy do skorzystania z promocji. Tylko w styczniu kursy językowe w
    Dublinie z 10% zniżką.

    W Irlandii wystarczy wykupić kurs 12-tygodniowy, aby uzyskać wizę studencką
    z pozwoleniem na legalną pracę.

    Oferujemy zakwaterowanie z wyżywieniem u rodzin irlandzkich, lub przydatne
    informacje jak znaleźć zakwaterowanie we własnym zakresie.

    www.dublin.pl - koniecznie zobacz

  • 2. Data: 2004-01-16 10:49:58
    Temat: Re: Angielski w Dublinie, wizy, praca
    Od: <m...@b...net>

    "dublin.pl" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > W Irlandii wystarczy wykupić kurs 12-tygodniowy, aby uzyskać wizę
    studencką
    > z pozwoleniem na legalną pracę.

    z ciekawosci zapytam - legalna prace w pelnym wymiarze, czy na pol etatu (do
    20 godz, jak w Wlk Brytanii)?
    (nie chodzi mi o to, ile godzin ludzie FAKTYCZNIE pracuja, ale o to, ile im
    WOLNO - legalnie)

    marek

  • 3. Data: 2004-01-16 19:34:29
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    <m...@b...net> wrote in message

> [...]
    (do
    > 20 godz, jak w Wlk Brytanii)?
    > (nie chodzi mi o to, ile godzin ludzie FAKTYCZNIE pracuja, ale o to, ile

    20h/tydz.

    GreG