PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogłoszenia w prasie

  • 21. Data: 2005-08-04 13:55:44
    Temat: Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
    Od: Michał <k...@v...pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Informatykę oraz Finanse i Bankowość. Odpowiednio Gliwice i Chorzów.
    > Pracuję dla firmy z Bytomia, Poznania i czasem dla jednej firmy
    > z Warszawy. :)

    To faktycznie muszę przyznać, że jesteś obrotny :-). Nie piszę tego
    złośliwie, ani tak jak sugeruje kolega Bremse, że szukam wymówki za
    "swoje niepowodzenia i lenistwo".
    Z mojej strony to chyba wszystko co mogę powiedzieć, chciałem jedynie
    się podzielić moimi spostrzeżeniami z mojego otoczenia.

    Powodzenia i pozdrawiam.
    Michał

  • 22. Data: 2005-08-04 13:58:16
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości

    > I podobnie jak w przypadku Wojtka nikt mi niczego nie "załatwiał". Co
    > więcej uważam, że "wszechobecny nepotyzm i kolesiostwo" to zwykła
    > wymówka na swoje niepowodzenia, lenistwo, ewentualnie głupotę.

    Otóż to! O wiele łatwiej żyje się we własnym bajorze, które człowiekowi w
    pełni odpowiada, a za które człowiek się trochę wstydzi, gdy jest na kogo
    zwalić winę. Zawsze można wtedy powiedzieć - "to nie moja wina, że jestem
    bezrobotny. To wina tych cholernych pracodawców, tych kolesi, co to ręka
    rękę myje. To wina tych, co smarują i tego pieprzonego ustroju i tych łochów
    z rządu, ja bym ich tak raaaaaaz w ryj, złodziei!". Coś jak gumowa piłeczka
    ściskana w ręku, która zabezpieczała Orra przed kpinami z jego nawyku
    noszenia jabłuszek w ustach (Paragraf 22).

  • 23. Data: 2005-08-04 14:21:53
    Od: Michał <k...@v...pl>

    Bremse napisał(a):
> [...]
    ji, więc punkt widzenia nie jest spaczony przez
> [...]
    > więcej uważam, że "wszechobecny nepotyzm i kolesiostwo" to zwykła
    > wymówka na swoje niepowodzenia, lenistwo, ewentualnie głupotę.

    Uważasz więc, że wystarczy być mniej leniwym i mniej głupim i miejsca
    pracy, których brakuje w magiczny sposób same się pojawią?
    Oczywiste jest, że ten kto ma do nich lepsze dojście pierwszy je weźmie.
    Nie ma w tym nic dziwnego, ani złego. Sam bym nie odmówił, gdyby ktoś
    znajomy polecił mnie pracodawcy.

    Michał

  • 24. Data: 2005-08-04 14:34:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Michał napisał(a):

    > Uważasz więc, że wystarczy być mniej leniwym i mniej głupim i miejsca
    > pracy, których brakuje w magiczny sposób same się pojawią?

    A Ty uważasz, że tak nie jest?

    > Oczywiste jest, że ten kto ma do nich lepsze dojście pierwszy je weźmie.
    > Nie ma w tym nic dziwnego, ani złego. Sam bym nie odmówił, gdyby ktoś
    > znajomy polecił mnie pracodawcy.

    A może to co nazywasz "lepszym dojściem" to właśnie efekt tego, że ktoś
    był mniej leniwy i mniej głupi? Patrzyłeś na to od tej strony?

    j.

  • 25. Data: 2005-08-04 14:38:36
    Od: "makro_studio" <m...@p...fm>

    > Za to u nas jest zupelnie inaczej. Prowadzacy nam mowia ze dla zaocznych
    > przygotowywuja specjalne zadania, bo z naszymi by sobie nie poradzili. Ze
    > ciezko od nich cos wymagac, czegos nauczyc, bo sa srednio zainteresowani tym
    > co sie dzieje, ze wychodza z zalozenia "place to zaliczam". Podobnie z
    > wieczorowymi. Udzielalem korepetycji studentom z zaocznych - u mnie na
    > dziennych byly oporne typy ale tamci to juz w ogole - jak pokazali jakie
    > wymagania maja na laborkach to az wstyd.

    Hmmm no z pewnością zalezy to od poziomu uczelni. Ja studiowałam zaocznie w
    szkole biznesu, takim polskim Eldorado dla młodych wilków i rekinków biznesu,
    gdzie zjazdy zaoczne były pretekstem do zawiązania paru kontaktów i wykazania
    się na zajęciach wiedzą praktyczna które biedni asystenci niejednokrotnie mogli
    pozazdorścić studentom. Dlatego więcej się człowiek naumiał podczas spotkania
    kolegów na papierosku niż na studiach zaocznych w jakimś molochu państwowym
    gdzie wszyscy wszystkich olewają.
    W tym przypadku "płacę i wymagam" to było "płacę i wymagam" zeby prowadzący się
    nie spóxnił na zajecia albo żebym miała do dyspozycji porządky komputer na
    zajęciach. Nauczyli nas rynkowego myślenia i teraz nie mamy problemów ze
    znalezieniem pracy po studiach zaocznych. Jak ja zakładałam pierwszy biznes to
    dzienni się męczyli w salkach do ćwiczeń pisząc jak bedzie wyglądał ich biznes
    za 5 lat. To jest ta różnica myślę.

    Pozdrowienia
    A.D.

  • 26. Data: 2005-08-04 14:44:14
    Od: "makro_studio" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Michał" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > ji, więc punkt widzenia nie jest spaczony przez
    >>

    > Uważasz więc, że wystarczy być mniej leniwym i mniej głupim i miejsca pracy,
    > których brakuje w magiczny sposób same się pojawią?

    Żeby to było takie proste...albo takie trudne ;)
    Ale poważnie to ja tak myślę osobiście że mniejsza głupota + mniejsze lenistwo
    zbliżają do pracy bardziej niż niejedna uczelnia skończona z wyróżnieniem. A
    miejsca pracy się nie pojawią dopuki pracodawcy nie będzie na nie stać.
    Ale to już inna bajka.

> [...]
    > ma w tym nic dziwnego, ani złego. Sam bym nie odmówił, gdyby ktoś znajomy

    Zgadzam się. Pewnie że nie ma bo tak jest cały świat skonstrułowany że liczą się
    nie tylko umiejętności, wiedza, doswiadczenie itp. ale i znajomości, kontakty,
    relacje, układy. Przeciez im ktoś jest bardziej sympatyczny tym bardziej jest
    lubiany. W pracy jest tak samo, więc czemu ludzie tak strasznie się temu dziwią.
    Oczywiście nie mowa tu debilach zasiadających w fotelach prezesów spółek skarbu
    państwa (małą literą!) za sprawą ciotecznego brata stryjka. Ale tych to wygryzie
    ewolucja...

    :)

  • 27. Data: 2005-08-04 14:51:49
    Temat: Re: Ogłoszenia w prasie
    Od: "makro_studio" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:dcsg8a$7be$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > te

    > Dla tych, którzy potrafią odróżnić pracę dyrektora od pracy szefa projektu
    > lub doradcy klienta i do tego realnie oceniają swoje kompetencje. Jeśli
    > uważasz, że nadajesz się jednocześnie na stanowisko dyrektora jak i doradcy
    > klienta, to najlepsze dla Ciebie będą solidne konsultacje u doradcy
    > zawodowego. Ewentualnie coś, co ograniczy Twoje rozbujałe wyobrażenia o
    > sobie. Do tego powinno wystarczyć i dać do myślenia Twoje dłuższe
    > bezrobocie. Tym bardziej dziwne, że wciąż masz wątpliwości.

    AMEN!

  • 28. Data: 2005-08-04 14:54:19
    Od: Michał <k...@v...pl>

    januszek napisał(a):

    > A Ty uważasz, że tak nie jest?

    No nie uważam :-).

    > A może to co nazywasz "lepszym dojściem" to właśnie efekt tego, że ktoś
    > był mniej leniwy i mniej głupi? Patrzyłeś na to od tej strony?

    Oczywiście tak. Podałem tylko jeden powód dla którego ktoś może mieć
    lepszy dostęp do miejsc pracy. Nie generalizuję.

    Swoją drogą głupota czasami może nawet pomagać. Lenistwo już nie :-).

    Michał

  • 29. Data: 2005-08-04 14:56:28
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "makro_studio" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    liczą się
    > nie tylko umiejętności, wiedza, doswiadczenie itp. ale i znajomości,

    w dużej mierze, choć nie w pełni, posiadane relacje, układy i znajomości
    pozyskuje się własnymi działaniami. Często dzieje się to mimochodem, jednak
    kluczową sprawą jest aktywność. Bo nimi jakie znajomości może zawrzeć
    człowiek, który większość życia spędza w domu albo blisko bezpiecznej
    maminej spódnicy?

  • 30. Data: 2005-08-04 14:58:43
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "makro_studio" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    [..]
    > AMEN!

    rozwiń proszę wątek :) tylko nie w stronę "na wieki wieków..."

    pozdr.
    m.