PracaGrupypl.praca.dyskusje › staz

  • 1. Data: 2005-08-03 10:42:53
    Temat: staz
    Od: "m4ly" <p...@n...poczta.onet.pl>

    witam
    w roku bierzacym ukonczylem szkole srednia, zarejestrowalem sie jako
    bezrobotny w UP, prowadze rozmowy z wlascicielem pewnej firmy w ktorej
    chcialbym go odbyc az tu nagle dzwonia z UP ze maja dla mnie oferte i mam
    sie jutro zglosic po przyznanie stazu ... i teraz mam pytanie
    czy sa jakies szanse abym nie poszedl tam gdzie chce mnie wyslac UP tylko do
    tej firmy ktora sam sobie wybralem ? szczerze mowiac nieodpowiada mi praca w
    firmie z UP ...

    pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz ...
    /m4ly

  • 2. Data: 2005-08-03 10:53:05
    Temat: Re: staz
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Wed, 3 Aug 2005 12:42:53 +0200, m4ly napisał(a):

> [...]
    > tej firmy ktora sam sobie wybralem ? szczerze mowiac nieodpowiada mi praca w

    To, że dostałeś wezwanie jeszcze w 100 % nie znaczy, że dostaniesz
    skierowanie - może być tak, że wezwano kilka osób i spośród nich wybiorą.
    Jeżeli jednak to dla Ciebie skierowanie to po prostu spróbuj dowiedzieć
    się, czy jest szansa na zorganizowanie stażu u tego pracodawcy, u którego
    chciałbyś i powiedz o tym - urzędy najczęściej w takiej sytuacji idą na
    rękę.
    Problem może być wtedy, jeśli z tym pracodawcą, do którego chcą Cię
    skierować podpisano już umowę i jesteś jedynym kandydatem spełniającym
    warunki...

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2005-08-03 11:16:33
    Od: "m4ly" <p...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:7xzcncbfw7yq$.10xwtkolupor1$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > Problem może być wtedy, jeśli z tym pracodawcą, do którego chcą Cię
    > skierować podpisano już umowę i jesteś jedynym kandydatem spełniającym

    dzieki za tak szybka odpowiedz, staz w tej firmie ktora ja poszukalem jest
    do zalatwienia, tylko teraz jset maly problemy bo ta firma zmienia siedzibe
    i nie moge namowic szefa zeby pojechal do UP, zobaczymy zadzwonie do nich i
    zapytam ...

    /m4ly

  • 4. Data: 2005-08-03 12:33:49
    Od: d...@v...pl

> [...]
    > i nie moge namowic szefa zeby pojechal do UP, zobaczymy zadzwonie do nich i

    Witam
    Ja sama sobie znalazłam firmę, która zechciała mnie przyjąć na staż i nie miałam
    w związku z tym z UP żadnych problemów.

  • 5. Data: 2005-08-03 13:22:36
    Od: "m4ly" <p...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ja sama sobie znalazłam firmę, która zechciała mnie przyjąć na staż i nie
> [...]

    ja tez taka znalazlem, tylko u Ciebie pewnie pracodawca zdazyl zlozyc
    wniosek o przyjecie stazysty, ja niestety nie zdazylem i prawdopodobnie jak
    powiedziano mi w UP juz takich wnioskow nie przyjmuja ...

    rowniez pozdrawiam
    /m4ly

  • 6. Data: 2005-08-03 13:49:37
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Użytkownik m4ly napisał:

    > ja tez taka znalazlem, tylko u Ciebie pewnie pracodawca zdazyl zlozyc
    > wniosek o przyjecie stazysty, ja niestety nie zdazylem i prawdopodobnie jak
    > powiedziano mi w UP juz takich wnioskow nie przyjmuja ...

    może spróbuj pójść na rozmowę do pracodawcy od stażu z UP i wytłumaczyć
    jak sprawy stoją. jeśli pracodawca napisze ci, że nie spełniasz jego
    wymagań to pracodawca, którego sobie sam znalazłeś będzie mógł złożyć
    wniosek do UP. chociaż doradzałabym się dopytać w twoim UP jakie są
    następstwa(dla twojej osoby) tego, że pracodawca cię nie zechce, różnie
    to jest w różnych urzędach. jak się ma pecha to się może okazać, że
    pieniądze są tylko na staże, których propozycje spłynęly do konkretnego
    dnia.

    papatki
    kanta
    --
    czy to nie czas na małe conieco?
    tak to jest właśnie ten czas..

  • 7. Data: 2005-08-04 12:48:36
    Od: "lidia" <k...@a...pl>

    hej!
    Nie wiem, czy nie za pozno dojdzie ta informacja, ale ja mialam taka
    sytuacje i powiedzialam w urzedzie , ze mam swoje miejsce i tylko sie
    ucieszyli, robilam staz w tym miejscu, gdzie chcialam, tylko wczesniej
    musialam wziasc od nich wniosek na staz i uzyskac podpisy szefa tej mojej
    firmy plus dane o firmie,potem im przynioslam do urzedu i juz,
    pozdr!
    L.

  • 8. Data: 2005-08-04 15:33:46
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia lidia <k...@a...pl>
    wystukał[a]:
> [...]
    > musialam wziasc od nich wniosek na staz i uzyskac podpisy szefa tej
    > mojej firmy plus dane o firmie,potem im przynioslam do urzedu i juz,

    'Dane o firmie' - znaczy m.in. zaświadczenie o niezaleganiu z płaceniem
    składek społecznych i podatków.

    Więc trzeba szukać takiego pracodawcy co nie ma zaległości.

    Pozdrawiam
    {rpatsjzulgpmvubfguczwqhabkmihfcfcb}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #