PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiazanie umowy

  • 1. Data: 2005-08-03 11:27:12
    Temat: rozwiazanie umowy
    Od: "PW" <w...@w...pl>

    witam,

    potrzebuje informacji jak napisac prosbe o rozwiazanie umowy o prace, jakie
    paragrafy tam wpisac itp.

    teraz jestem na umowe do 12.2006 z terminem wypowiedzenia 14 dni i chce ja
    rozwiazac za porozumieniem stron.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-03 11:30:07
    Temat: Re: rozwiazanie umowy
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "PW" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakie paragrafy tam wpisac itp.
    >
    > teraz jestem na umowe do 12.2006 z terminem wypowiedzenia 14 dni i chce ja

    IMHO wypowiedzenie i porozumienie to dwie różne rzeczy. Zdecyduj się.

    MS

  • 3. Data: 2005-08-03 13:19:40
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

> [...]
    > jakie paragrafy tam wpisac itp.
    >
    > teraz jestem na umowe do 12.2006 z terminem wypowiedzenia 14 dni i chce ja

    I.
    idz dogadać sie z pracodawca, ze np od pierwszego 1wrzesnia już dla niego
    nie pracujesz

    II.
    przygotuj wypowiedzneie skutkujące na 1 wrzesień (czyli wreczysz mu
    dokładnie 2 tygodnie przed 1.IX to jakoś bedzie chyba 12 bo 15 to swieto)

  • 4. Data: 2005-08-03 13:21:08
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > przygotuj wypowiedzneie skutkujšce na 1 wrzesień (czyli wreczysz mu
    > dokładnie 2 tygodnie przed 1.IX to jakoœ bedzie chyba 12 bo 15 to swieto)

    15 może być za późno. Okres wypowiedzenia liczy
    się od soboty do soboty, tak więc wypowiedzenie złożone
    15 zaczyna działać dopiero od 20. Przyszły tydzień to
    najpóźniejszy termin żeby zakończyć pracę przed wrześniem.

    MS

  • 5. Data: 2005-08-03 13:54:48
    Od: "PW" <w...@w...pl>

    ja mam zamiar podjac prace od 12 lub 19 wrzesnia w nowej firmie (jeszcze
    tego nie ustalilem)

    tak wiec rozumie ze wypowiedzenie powinienem skladac odpowiednio 26.08 lub
    2.09??

  • 6. Data: 2005-08-03 15:24:20
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    PW napisał(a):
> [...]
    > tego nie ustalilem)
    >
    > tak wiec rozumie ze wypowiedzenie powinienem skladac odpowiednio 26.08 lub

    Prawie dobrze. Tylko, że nie musisz uczynić tego dokładnie 26.08 lub
    02.09 wystarczy, że zrobisz to miedzy 22 a 26.08 lub odpowiednio
    29.08-02.09 tylko pamiętaj, że w/w sytuacji 26.08 i 02.09 to są
    ostateczne terminy w których pracodawca musi *otrzymać* twoje
    wypowiedzenie, aby zadziałało ono w oczekiwanym terminie.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 7. Data: 2005-08-04 10:24:49
    Od: "PW" <w...@w...pl>

    dzieki Zbyszek teraz to jasne.

    a mam jeszcze jedno pytanko czy wie ktos moze jak skontruowac taki pisemko
    albo moze podeslac jakis przykladzik??

  • 8. Data: 2005-08-04 12:12:24
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    PW napisał(a):

    > a mam jeszcze jedno pytanko czy wie ktos moze jak skontruowac taki pisemko
    > albo moze podeslac jakis przykladzik??

    <http://www.poradaprawna.pl/index_download.php?co=op
    is&id=230>

    Odpowiadaj proszę *pod* cytatem i wycinaj niepotrzebne linijki z @