PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta dla programisty - hehehe

  • 1. Data: 2004-12-20 17:14:45
    Temat: Oferta dla programisty - hehehe
    Od: Cam <c...@g...pl>

    > Do naszej siedziby w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:
    >
    > Informatyk &#8211; programista
    >
    > Wymagania:
    > - dobra znajomość języka PHP oraz XSLT
    > - dobra znajomość HTML, XHTML oraz XML
    > - dobra znajomość relacyjnych baz danych (PostgreSQL)
    > - podstawowa znajomość administracji i użytkowania systemu Linux
    > - znajomość formatu PDF będzie dodatkowym atutem
    > - umiejętność podejmowania decyzji projektowych i zdolności analityczne
    >
    > Oferujemy:
    > -Wynagrodzenie 800 zł netto w okresie próbnym (2 mies.), następnie 1200 zł
> [...]

    Trzeba zapomnieć jak najszybciej to php, xslt, xml - z tego już nie da
    się wyżyć...
    O curwa, co za rynek!
    Bardzo jestem ciekaw, czy znajdzie się ktoś naprawdę znający te
    zagadnienia (za tę kwotę)....

    pozdrawiam wszystkich przedświątecznie
    Cam

  • 2. Data: 2004-12-20 18:00:46
    Temat: Re: Oferta dla programisty - hehehe
    Od: "dzidecka" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cam" napisał w wiadomości

> [...]
    > wyżyć...
    > O curwa, co za rynek!
    > Bardzo jestem ciekaw, czy znajdzie się ktoś naprawdę znający te

    hehe juz czytalam to i niezle sie usmialam.

  • 3. Data: 2004-12-20 18:02:43
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Cam" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się wyżyć...
    > O curwa, co za rynek!
    > Bardzo jestem ciekaw, czy znajdzie się ktoś naprawdę znający te

    A widzisz na tej liscie wymagan czegos czego nie mozna nauczyc sie w ramach
    sensownie pomyslanego programu informatyki w szkole sredniej?

    szomiz
    -- --- -- --- -- ---
    pl.comp.www?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 4. Data: 2004-12-20 18:44:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> wrote:
    > A widzisz na tej liscie wymagan czegos czego nie mozna nauczyc sie w
    > ramach sensownie pomyslanego programu informatyki w szkole sredniej?

    Wiesz - to mozna lepiej wyzyc samemu cos robiac na umowe zlecenie niz w
    Wawie meczyc sie za 1200 zl. Jakas porazka

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2004-12-20 18:48:19
    Od: "Paweł Sz." <p...@i...pl>

    Użytkownik "Cam" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    A to nie jest stawka na tydzień ? ;-)))))

    A już mniej śmieszne jest to, że takie durne ogłoszenia czytają co niektórzy
    pracodawcy i później na postawie takich absurdów wyrabiają sobie opinię nt.
    "średniej płacy programisty" :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2004-12-20 18:54:41
    Temat: Re: Re: Oferta dla programisty - hehehe
    Od: "Zajac poziomka" <s...@w...pl>

> [...]
    niektórzy
    > pracodawcy i później na postawie takich absurdów wyrabiają sobie opinię

    no juz bez przesady, nie popadajmy w paranoje :-D

    ---

  • 7. Data: 2004-12-20 19:17:09
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    napisał w wiadomości news:cq76ip$d3a$1@news.onet.pl...

    > Wiesz - to mozna lepiej wyzyc samemu cos robiac na umowe zlecenie niz w
    > Wawie meczyc sie za 1200 zl. Jakas porazka

    A to nie jest przez przypadek tak jak z sprzataczkami? Ukrainkom bardziej
    sie oplaca pracowac jako pomoce domowe za te same kase niz mniej lub
    bardziej rodowitym Warszawiankom.

    Rynek nie jest glupi. Wyceniajac pewne umiejetnosci na tym a nie innym
    poziomie liczy sie z kosekwencjami wyceny.

    A jak sie komus nie podoba - niech podaje do sadu tych, ktorzy go
    przekonali, ze zdobycie _takiej_ wiedzy cos da, wiec uznali ze warto w nia
    zainwestowac kilka lat zycia i kilka(nascie? dziesiat?) tysiecy PLN.

    O take Polske my walczyly..

    szomiz
    -- --- -- --- -- ---
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 8. Data: 2004-12-20 20:50:28
    Od: "Darek" <...@...com>

> [...]
    > wyżyć...
    > O curwa, co za rynek!
    > Bardzo jestem ciekaw, czy znajdzie się ktoś naprawdę znający te

    Za takie pieniazki może i znajdą programistę, ale takiego w cudzysłowiu ;)

  • 9. Data: 2004-12-20 21:57:47
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Paweł Sz." <p...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:cq76op$qgr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > niektórzy
    > pracodawcy i później na postawie takich absurdów wyrabiają sobie opinię

    Raz sie z tym zetknelam. Startowalam na accounta w ar. Nie dosc, ze okazalo
    sie, ze w istocie chodzi o ph, to jeszcze wyczytawczy w mojej cv podstawy
    php gdzies w "dodatkowych umiejetnosciach", pani rekrutujaca z entuzjazmem
    wpadla na pomysl, ze oni szukaja wlasciwie tez programisty do robienia cmsow
    klientom, a wiec moze upieka dwie pieczenie na jednym ogniu i zajmowalabym
    sie pehostwem i tymi cmsami :D a to wszystko za minimalna krajowa na okres
    probny, potem na czas okreslony.

    I byli dosc zdziwieni, jak ich wysmialam :)

    I.

    PS. Zajrzalam z ciekawosci znowu na ich strone i ogloszenie na to stanowisko
    wciaz wisi - tym razem z terminem skladania aplikacji do 7.1., a przeciez od
    sierpnia to kawal czasu :D

  • 10. Data: 2004-12-20 22:47:59
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-20, szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> wrote:
    > A widzisz na tej liscie wymagan czegos czego nie mozna nauczyc sie w ramach
    > sensownie pomyslanego programu informatyki w szkole sredniej?
    Popatrzmy:
    Od biedy może powyższe dwa ujdą. Pod warunkiem, że będzie jakiś program
    autorski, uczniowie zdolni a prowadzący będzie informatykiem,
    a nie przyuczonym do zawodu na studiach podyplomowych.
    Przy czym nie postawiłbym na to nawet orzechów.

    Specyfikacja jest na WWW. Czy wystarczy jak raz przeczytam, żeby się
    zorientować gdzie czego szukać?

    Administracja to pojęcie dość rozległe. No dobrze, jak będę w wyjątkowo
    dobrym nastroju to zgodzę się, że przeciętny licealista będzie w stanie
    w miarę skutecznie administrować swoim domowym pecetem.

    Oj, to cienko widzę...

    A tu to się uśmiałem :) Z tym czasem mają kłopoty absolwenci co poniektórych
    kierunków informatycznych :)

    Pozwolę sobie jeszcze powiedzieć kilka słów na temat mojego sceptycyzmu.
    Przeciętny licealista[1] będzie w stanie wyrzeźbić stronkę w htmlu, czy
    napisać jakiegoś prostego guestbooka w php. Ale zapomnij o dobrej znajomości
    języka. Zapomnij o całej podbudowie teoretycznej. Zapomnij nawet o załapaniu
    podstaw[2].
    Weź jeszcze pod uwagę, że dany język programowania to tylko narzędzie.
    Posługiwanie się narzędziem to detal. Bardziej istotna jest umiejętność
    programistycznego myślenia. A tego przeciętny licealista nie będzie miał.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    [1] Mam sporo młodszą siostrę, jest obecnie w ostatniej klasie gimnazjum.
    Myślę, że stanowi dobry przykład przeciętnego licealisty.
    [2] Przychodzą tacy różni (studenci) mający jakieś zaliczenie
    z programowania na grupę pl.comp.lang.${ulubionyjęzykprogramowania}
    i zadają pytania typu:
    Pomuszcie, musze szypko napisac program, ktory ma tablice zwi ersami
    i kolumnami i dla karzde gowiersza pokarze najwieksza i najmniejsza
    liczbe. MUSZE MIEC TO NA JUTRO!!! HELP!!!!1!1111.
    Ręcę opadają. Piersi gwiżdżą. Nic, tylko siąść przed ścianą i "strzelać
    baranka".

    PS. Przepraszam za chaos, jaki mógł się wkraść w moją wypowiedź. Trochę
    mało snu ostatnio.
    --
    Witold Witaszewski: Czy ty musisz miec takie okropnie długie imię i nazwisko?
    Małgorzata Lewicka: Ożeń się ze mną, to będę miała krótsze.