PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta dla programisty - hehehe

  • 11. Data: 2004-12-20 23:39:13
    Temat: Re: Oferta dla programisty - hehehe
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cq71b7$q0a$1@atlantis.news.tpi.pl> Cam <c...@g...pl> writes:
    >From: Cam <c...@g...pl>
    >Subject: Oferta dla programisty - hehehe
    >Date: Mon, 20 Dec 2004 18:14:45 +0100

    >O curwa, co za rynek!
    >Bardzo jestem ciekaw, czy znajdzie się ktoś naprawdę znający te
    >zagadnienia (za tę kwotę)....

    Moim zdaniem wiekszosc ofert pracy zawiera zawyzone wymagania.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 12. Data: 2004-12-21 00:26:37
    Od: "wojtek" <...@...pl>

    A co powiecie na to:

    Branża: INFORMATYKA, PROGRAMOWANIE
    Wynagrodzenie: od 824 zł brutto
    Pracodawca: firma prywatna, Kraków
    Kwalifikacje:
    Wykształcenie wyższe kierunkowe.
    Staż min.5 lat. (!!!!)
    Obowiązki:
    Pisanie programów.
    Dodatkowe informacje:
    Praca na czas określony, na pełnym etacie, poprzedzona okresem
    próbnym.

    Skad oni wzieli to 824 zl i jak mozna informatykowi z 5 letnim stazem
    proponowac taka kwote minimalna i to na pelen etat. A moze jest jakies
    wytlumaczenie. Jesli tak to chetnie przeczytam.

    Pozdrawiam, Wojtek

  • 13. Data: 2004-12-21 05:35:21
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2004 01:26:37 +0100, wojtek <...@...pl> napisał:

> [...]
    > Skad oni wzieli to 824 zl i jak mozna informatykowi z 5 letnim stazem
    > proponowac taka kwote minimalna i to na pelen etat. A moze jest jakies
    czy to nie kki-bci? :-)) Oni swego czasu miewali / miewaja takie pomysly
    :-)))

    Bonza
    pager 0642299084
    gg5358021 icq172046816 tlen daboni

  • 14. Data: 2004-12-21 08:33:16
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    szomiz napisał(a):

    > A widzisz na tej liscie wymagan czegos czego nie mozna nauczyc sie w ramach
    > sensownie pomyslanego programu informatyki w szkole sredniej?
    O cyz m ty mówisz jak informatyka w liceum. lufdzie maja problemy z
    matematyką a co dopiero o php mówic. A nową maturę to by mój dziadek zdał.

  • 15. Data: 2004-12-21 08:42:09
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <s...@b...hell.pl>, Artur R. Czechowski wrote:
    > Specyfikacja jest na WWW. Czy wystarczy jak raz przeczytam, żeby się
    > zorientować gdzie czego szukać?

    Myślę, że tu nie chodzi o znajomość samego formatu, ale raczej API do
    jego tworzenia. W tej chwili chyba jest już częścią PHP - nie wiem,
    dokładnie, bo bardziej w Javie siedziałem - ale w ogólności jest to
    kwestia przeczytania manuala i pobawienia się tydzień, aby mniej więcej
    wyczaić o co chodzi.

    > Administracja to pojęcie dość rozległe. No dobrze, jak będę w wyjątkowo
    > dobrym nastroju to zgodzę się, że przeciętny licealista będzie w stanie
    > w miarę skutecznie administrować swoim domowym pecetem.

    Napisano "podstawowa" - powinno wystarczyć :-)

    Co do reszty sie zgadzam (dobra znajomość RDB, projektowanie, analiza) -
    ROTFL :)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 16. Data: 2004-12-21 09:19:41
    Od: "XAndrew" <a...@w...pl>

> [...]
    > proponowac taka kwote minimalna i to na pelen etat. A moze jest jakies
    > wytlumaczenie. Jesli tak to chetnie przeczytam.

    824 to chyba tyle ustawowo wynosi najniższe wynagrodzenie brutto za pełen
    etat :)
    A. P.

  • 17. Data: 2004-12-21 11:58:43
    Od: set <l...@g...pl>

    Witam,

    Zaciekawił mnie wątek i mam pytanie to ile według Szanownych grupowiczów
    powinna wynosić minimalna pensja dla programisty, który tak jak ja ma
    6 lat doświadczenia w dość poważnych dużych projektach. Mam klika ofert
    pracy i nie wiem jaką pensję podać żeby nie było za mało według Was
    (zdrowego rozsądku) ani przesadnie za dużo. Bo sytuacja jest dość dziwna
    (dla mnie nienormalna) gdzie jak ja powiedziałem 3000,- netto
    (wynagrodzenie) to jakaś firma odpowiedziała że znalazł się ktoś kto
    zrobi to za 600,- miesięcznie i to nie była pierwsza taka sytuacja. Dla
    mnie jest to śmieszne bo to się zaczyna mało opłacać :) wolę iść na
    rynek (targ miejski) ogórkami chandlować niż siedzieć nad projektem po
    10-12 godzin za miskę ryżu czytaj 1000,-

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2004-12-21 13:19:07
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "set" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejski) ogórkami chandlować niż siedzieć nad projektem po 10-12 godzin za

    Moim zdaniem to dopiero poczatek. Co to bedzie gdy Ukraina stanie sie
    panstwem w pelni demokratycznym, potem wejdzie do UE. Tam pensja 1tys. zl
    to majatek. Albo outsourcing to Chin. Teraz szeregowy pracownik nie ma szans
    na normalne pieniadze. Trzeba kombinowac. Znajomy pracuje jako informatyk w
    niewielkiej firmie. Wlasciciel zalatwia projekty z Anglii, Niemiec, Francji.
    Programistom placi po 1,5 tys., czasami jakies premie. Sam ma na czysto od
    kazdego projektu kilka, kilkanascie tys. euro.

  • 19. Data: 2004-12-21 14:02:45
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Darek napisał:

    > Programistom placi po 1,5 tys., czasami jakies premie. Sam ma na czysto od
    > kazdego projektu kilka, kilkanascie tys. euro.

    no cóż, takie prawo właściciela, żeby zbijać na tym kasę

    --
    Witiia

  • 20. Data: 2004-12-21 15:07:21
    Od: "XAndrew" <a...@w...pl>

    > no cóż, takie prawo właściciela, żeby zbijać na tym kasę

    A czy to nie jest czasami tak, że pracownik może domagać się odszkodowania
    lub podwyżki, w przypadku gdy swoją pracą przynosi krocie firmie, w której
    pracuje ? Coś mi się kiedyś o oczy obiło ( chyba ).
    A. P.