PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile na stanowisku - Key Account w agencji interaktywnej

  • 1. Data: 2004-12-20 10:06:55
    Temat: Ile na stanowisku - Key Account w agencji interaktywnej
    Od: "Jacek \(gumik.git.pl\)" <j...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam nadzieję, że trafię u was odpowiedź na pytanie ile może zarabiać Key
    Account w agencji zajmującej się stronami www, prezentacjami etc.

    Założenia :
    - sprzedaż usług (miesięcznie target ok 15-25000)
    - tylko sprzedaż (później zajmuje sie tym "góra")
    - podstawa to 66% wynagrodzenia, 34% to premia.
    - praca w Warszawie

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2004-12-21 10:45:36
    Od: "RAAF" <r...@i...pl>

    > Witam,
    >
    > Mam nadzieję, że trafię u was odpowiedŸ na pytanie ile może zarabiać Key
    > Account w agencji zajmujšcej się stronami www, prezentacjami etc.
    >
    > Założenia :
    > - sprzedaż usług (miesięcznie target ok 15-25000)
    > - tylko sprzedaż (póŸniej zajmuje sie tym "góra")
    > - podstawa to 66% wynagrodzenia, 34% to premia.
    > - praca w Warszawie

    Sam jestem ciekawy,

    Piszesz że agencja się zajmuje stronami www, prezentacjami etc., to jest trochę
    ogólnik. Po tym co napisałeś nie trzeba mieć zbyt dużych umiejętności i wiedzy,
    ponieważ są agencje i agencje. Jedne agencje wdrażają serwisy www dla dużych
    firm które kosztują np. 50 tyś PLN (w nich trzeba mieć naprawdę obszerną
    wiedzę) a inne w promocji za 999 PLN brutto :) (coś w rodzaju - kup pan cegłę).

    Doprecyzuj jakie wdrażają serwisy (ich stopień skomplikowania) ponieważ zarobki
    account'ów w różnych agencjach mogą być w przedziale od 1.000 do 6.000, 7. 0000
    tyś brutto.
    Poza tym target 15-25 tyś miesiecznie w małej agencji jest nierealny.
    PS. Coś mi tu pachnie SM Interactive, mylę się ?

    Pozdr.

    Raaf