PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niemiecki CV ? i List Motywacyjny ?

  • 1. Data: 2004-12-20 16:09:18
    Temat: Niemiecki CV ? i List Motywacyjny ?
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Hej !
    Witam serdecznie :) Jestem nowy tutaj na grupie wiec chcialem sie
    przywitac :)

    Poszukuje osoby ktore pomogla by mi ulozyc CV i List Motywacyjny w jezyku
    niemieckim.
    Zamierzam pracowac w Niemczech bedzie to moja pierwsza praca za granica a
    juz trzecia jesli chodzi o staz :)

    Jezeli ktos zna moze jakies materialy dotyczace wzorow niemieckich CV czy
    Listow Motywacyjnych to tez bylbym wdzieczny !

    Z gory dziekuje zapomoc !

    Pozdrawiam !
    Piotr z Zabrza

  • 2. Data: 2004-12-20 18:26:09
    Temat: Re: Niemiecki CV ? i List Motywacyjny ?
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    temat byl walkowany tutaj:
    www.polonia-it.org

    pozdrowienia
    tomek

  • 3. Data: 2004-12-20 20:03:44
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    On Mon, 20 Dec 2004 19:26:09 +0100, Thomas Ochmann wrote:

    > temat byl walkowany tutaj:
    > www.polonia-it.org

    hmm a moglbys podac w ktorym miejscu bo przejzalem FAQ, Forum itd i nie
    znalazlem nic ciekawego na ten temat ;)

    Z gory tnx :)

    Piotr z Zabrza

  • 4. Data: 2004-12-21 15:13:26
    Od: Rafał 'bufi' Lorbiecki <b...@a...net>

    _Osobnik_ *Piotr* _nastukał_ :

    > hmm a moglbys podac w ktorym miejscu bo przejzalem FAQ, Forum itd i nie
    > znalazlem nic ciekawego na ten temat ;)

    http://www.cedefop.eu.int/download/transparency/cv_e
    xample_de.pdf

    > Piotr z Zabrza

    _Pozdrawiam_
    _bufi_

  • 5. Data: 2004-12-21 15:23:04
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    Piotr napisał :

    > Hej !
    > Witam serdecznie :) Jestem nowy tutaj na grupie wiec chcialem sie
    > przywitac :)
    fuer mich kein Problem, du must nur mir dein Arbeitsngebot und Lebenslauf in
    polnisch inclusive 50 PLN schicken und in zwei Tagen hast du alles in
    Deutsch. Schoene Gruese!
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 6. Data: 2004-12-21 17:45:26
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cq9f5q$es8$5@atlantis.news.tpi.pl>, Michał Szeląg wrote:
    > fuer mich kein Problem, du must nur mir dein Arbeitsngebot und Lebenslauf in
    > polnisch inclusive 50 PLN schicken und in zwei Tagen hast du alles in
    > Deutsch. Schoene Gruese!

    Czy w j. niemieckim nazwy krajów piszemy wielką lub małą literą w
    zależności od... nie wiem czego?
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 7. Data: 2004-12-23 01:53:55
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > Czy w j. niemieckim nazwy krajów piszemy wielką lub małą literą w
    > zależności od... nie wiem czego?
    > Daniel
    W j. niemieckim duza litera piszemy m.in. rzeczowniki.
    t.

  • 8. Data: 2004-12-23 08:16:50
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cqd8cp$27d$1@inews.gazeta.pl>, terrorysta wrote:
    > W j. niemieckim duza litera piszemy m.in. rzeczowniki.

    Wiem (chociaż niemiecki znam, powiedzmy, "po łebkach" :-). Chodziło
    mi o to:

    >>> (...) in polnisch (..) in Deutsch (..)
    Daniel