PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnosc pracownika za firmowy samochod › Re: Odpowiedzialnosc pracownika za firmowy samochod
  • Data: 2005-10-26 18:38:27
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc pracownika za firmowy samochod
    Od: ".:Tomek:." <t...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "romanM" <r...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:2levl1dbvfhdrej80pg8aqsrmlk424jqcc@4ax.com...

    > czy mozna sie jakos ubezpieczyc - jakis deal z firma, albo zewnetrzny
    > ubezpieczyciel - na tego typu okolicznosc?

    Nie jestem co prawda w temacie, ale niedawno (kilka miesiecy temu) czytalem
    o podobnym problemie policjantow za sluzbowe radiowozy. Ich przelozeni
    wypowiadali sie, ze teoretycznie jak policjat stuknie radiowozem to naprawa
    z jego pensji idzie (nie wiem do jakiej kwoty), ale ... na ta okolicznosc
    policjanci moga sie we wlasnym zakresie ubezpieczyc i kwotowo wychodzilo ich
    to chyba kolo 6zl miesiecznie, takze generalnie wszyscy sa od tego
    ubezpieczeni. Mysle, ze chyba najprosciej zapytac o mozliwosc takiego
    ubezpieczenia swojego pracodawce, ktorego samochodem jezdzisz, badz po
    prostu zaklad ubezpieczen.

    pzdr
    Tomek