PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnosc pracownika za firmowy samochod › Re: Odpowiedzialnosc pracownika za firmowy samochod
  • Data: 2005-10-27 09:46:49
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc pracownika za firmowy samochod
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1) Róznica pomiędzy kwotą naprawy netto a brutto, którą płaci pracodawca
    > 2) Większe składki w następnym roku (samochód po wypadku)

    Jezeli ta naprawa byla z AC - i jest rozwazanie netto/brutto, tzn
    zostales prawdopodobnie brzydko naciagniety. Np rzeczoznawca ustala koszty
    naprawy (po odliczeniu amortyzacji czesci, itp.) na 15.000 pln. Jezeli
    nastepuje naprawa np. bezgotowkowo w warsztacie - to w tej kwocie warsztat
    ma sie zmiescic - ale jezeli wlasciciel auta chce gotowke od
    ubezpieczyciela - to otrzyma ja pomniejszona wlasnie o VAT. A potem
    wlasciciel naprawia auto metoda chalupnicza u "szopnikow" i jest np 3.000 do
    przodu. A przy okazji jeszcze wysepi np. 2.000 pln od pracownika :-) A co do
    skladek - nie ma znaczacych znizek dla samochodow firmowych - jak to
    wczesniej pisalem, chyba ze cos ostatnio sie zmienilo. Zauwazcie ze nie
    naprawia sie bezgotowkowo w warsztatach drogich samochodow. Dlaczego?? No to
    teraz juz wiecie..........

    Pozdrrr... Reksio