PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdejscie z pracy - zmiana warunkow umowy bez powiadomienia pracownika??? › Re: Odejscie z pracy - zmiana warunkow umowy bez powiadomienia pracownika???
    From: "Radek" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odejscie z pracy - zmiana warunkow umowy bez powiadomienia pracownika???
    Date: Tue, 5 Dec 2006 15:07:27 +0100

    > Nie, jeżeli nastąpiło naruszenie (lub ciężkie naruszenie) podstawowych
    > obowiązków pracodawcy. W tym przypadku raczej nie będzie to naruszenie
    bądź
    > ciężkie naruszenie.

    Czyli w tym wypadku art. 55§11 k.p. odpada.
    Na co w takim razie powolac sie (przyczyna) przy rozwiazywaniu umowy?

    W praktyce - moglbym przyczepic sie do lamiania przepisow BHP.
    - w 25m pokoju siedzi nas 6 osob (jedna na drugiej) - docelowo bedzie
    dorzucona jeszcze 1-2.
    - mam "nowe" biurko (blat 60x110cm - na oko dla 10 latka) - nie moge wjechac
    pod nie fotelem, bo nie mieszcza mi sie nogi,
    do tego biurko ma scianke z tylu i polke pod nogami tak, ze o wyprostowaniu
    nog mozna zapomniec, a na piszczelach mam juz
    dwie ladne sine linie ciagle od obijania sie o owa polke.
    - siedze w przeciagu (plecki juz lupia),
    - plecami do okna, twarza do sciany (slonce swieci tak, ze do godz. 14 nie
    widze nic na monitorze).
    - od 2 tygodni dzien w dzien po pracy boli mnie glowa od gapienia sie po 8-9
    godzin dzienie w 19' monitor z 40cm
    I tym podobne rewelacje...