PracaGrupypl.praca.dyskusje › Od czego zacząć??

  • 131. Data: 2007-03-15 11:37:43
    Temat: Re: Od czego zacząć?? [OT]
    Od: g...@g...com

    > Co jest lepsze - tramwaj czy autobus? Rower czy wrotki? Pomidorowka czy
    > pieczarkowa?
    tramwaj, rower, pieczarkowa...
    A chodziło mi o systemy, windows i linux... nie zmieniałem formy
    lepsze na lepszy bo by się z oryginałm nie zgadzało :P

  • 132. Data: 2007-03-15 12:54:41
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu g...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:
    > tramwaj, rower, pieczarkowa...
    > A chodziło mi o systemy, windows i linux... nie zmieniałem formy
    > lepsze na lepszy bo by się z oryginałm nie zgadzało :P
    NOm... ale Twoje pytaine bylo glupie.
    --
    badzio

  • 133. Data: 2007-03-15 16:09:56
    Od: g...@g...com

    On 15 Mar, 13:54, badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:
    > Patrze, patrze a tu g...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:>> Co jest
    lepsze - tramwaj czy autobus? Rower czy wrotki? Pomidorowka czy

    > NOm... ale Twoje pytaine bylo glupie.
    Ale strarałem się aby nie przeinaczać tekstu... o to wtedy chodzi... a
    że dziwnie brzmi :D to inny temat do rozmowy.. Co do systemu to moim
    faworytem jest linux oczywiście a dla programisty taki chyba będzie
    najlepszy..

  • 134. Data: 2007-03-15 18:58:02
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    g...@g...com napisał(a):
    > Co do systemu to moim
    > faworytem jest linux oczywiście a dla programisty taki chyba będzie
    > najlepszy..
    W morde, ile Ci tlumaczyc... stwierdzenia typu 'dla programisty
    najlepszy jest windows/linux' czy 'najlepszy jezyk to c++/c#/java' maja
    g*** wartosc. Wszystko zalezy co konkretnie chcesz robic. Ja jestem
    programista. I z mojego punktu widzenia najlepszym system dla
    programisty jest windows.
    --
    badzio

  • 135. Data: 2007-03-16 00:00:35
    Od: Arkadiusz Dymek <n...@n...com>

    badzio wrote:
    > Patrze, patrze a tu Piotr 'Zenobius' Baranowski porozsypywal nastepujace
    > haczki:
    > No mozliwe. O laptopach wiedzalem na pewno, co do PC nie bylem pewien:)

    Maaaan... laptop to też PC.

    pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 136. Data: 2007-03-16 02:24:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 16 Mar 2007 01:00:35 +0100, Arkadiusz Dymek
    <n...@n...com> zakodował:

    >Maaaan... laptop to też PC.

    Niekoniecznie - Apple też robi laptopy :P
    MSPANC
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 137. Data: 2007-03-16 06:38:31
    Od: g...@g...com

> [...]
    > g*** wartosc. Wszystko zalezy co konkretnie chcesz robic. Ja jestem
    > programista. I z mojego punktu widzenia najlepszym system dla
    Wiem, wiem i na pewno niedługo będe wiedział jaki system wybrać, a
    teraz próbuje coś napisać, w sobote zaczynam :D Ale szczeże
    powiedziawszy zainteresowała mnie java i c++ i od niego pochodne :D

  • 138. Data: 2007-03-16 09:08:04
    Temat: Re: Re: Od czego zacząć?? [OT]
    Od: Artur Zabroński <p...@s...com>

    Dnia Thu, 15 Mar 2007 23:38:31 -0700, gildiar napisał(a):
    > Wiem, wiem i na pewno niedługo będe wiedział jaki system wybrać, a
    > teraz próbuje coś napisać, w sobote zaczynam :D Ale szczeże
    > powiedziawszy zainteresowała mnie java i c++ i od niego pochodne :D
    Zacznij od książek a nie pisania programu. Lepiej to wyjdzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Artur

  • 139. Data: 2007-03-16 09:39:27
    Od: g...@g...com

    On 16 Mar, 10:08, Artur Zabroński <p...@s...com> wrote:
    > Dnia Thu, 15 Mar 2007 23:38:31 -0700, gildiar napisał(a):> Wiem, wiem i na pewno
    niedługo będę wiedział jaki system wybrać, a

    > Zacznij od książek a nie pisania programu. Lepiej to wyjdzie.
    Prawdę powiedziawszy to zacznę od jakiegoś kursu w necie... wziełem na
    razie ściągnąłem pierwsze środowisko Code::Blocks Studio 1.0 RC2 z
    powodu iż jest przeznaczony na platformę Windows i Linux. Mam nadzieje
    że to nie jest najgorszy wybór...

  • 140. Data: 2007-03-16 10:07:35
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu g...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:
    > Prawdę powiedziawszy to zacznę od jakiegoś kursu w necie... wziełem na
    Zacznij od kursu poprawnej polszczyzny
    --
    badzio