PracaGrupypl.praca.dyskusje › Od czego zacząć??

  • 121. Data: 2007-03-14 20:22:30
    Temat: Re: Od czego zacząć?? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1173903119.506926.189940@p15g2000hsd.googlegrou
    ps.com
    g...@g...com <g...@g...com> pisze:

    > Ale to już dużo powyżej moich możliwości ale może uda mi się
    > wyskrobać... no i może bez systemu znajde to liczę na 4tyś... co
    > myślicie o nim??
    Przejrzyj www.notebooki.com.pl pod kątem Aristo (są konfiguratory on-line,
    polecam uwadze Prestige i Visiony). Mają IMO sensowną ofertę cenową
    połączoną z odpowiednią jakościowo obsługą serwisową.
    Możesz spotkać się z lamerskimi opiniami o tych notebookach, tak samo jak o
    Acerach, Californian Acces, BENQ itp. (zależy jaka lama pisze). Nie zwracaj
    na to uwagi, każda firma ma na koncie wypuszczenie babola (albo kilku), ale
    i produkty wysokiej jakości. Są niekwestionowani liderzy, ale nie ma się
    czym podniecać.

    > wiem komu wieżyć...
    Pisze się "wierzyć", od wiara. Obiecywałeś używać spellcheckera, kłamco.

    --
    Jotte

  • 122. Data: 2007-03-14 21:31:35
    Temat: Re: Od czego zacząć??
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Mar 2007 14:10:27 +0100, "kantor"
    <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl> wklepał(-a):

    >co nie znaczy że jest zobligowany do ich używania - więc sobie odpuść
    >zgryźliwe uwagi.
    >
    >Od ludzi o profesji stricte technicznej oczekuje sie wiedzy technicznej, a
    >od niuansów lingwistycznych są lingwiści (w tym przypadku poloniści).

    Od ludzi wykształconych oczekuje się stosownego poziomu wiedzy ogólnej - a także
    znajomości własnego języka.

    To, że ktoś jest "techniczny" albo "ekonomiczny" nie jest żadnym
    usprawiedliwieniem.

  • 123. Data: 2007-03-14 21:36:48
    Od: g...@g...com

    > Pisze się "wierzyć", od wiara. Obiecywałeś używać spellcheckera, kłamco.
    A wybacz spojrzałem na to iż jak był błąd to nie pasowała mi poprawa
    (1.) wie żyć 2.) wie-żyć) więc nie patrzałem dalej i wziąłem
    ignoruj... a czasem jak jest link to wciskam ignoruj i jak za dużo
    nacisnę to błąd zostaje... A co do lamerów to się już spotkałem ktoś
    mi próbował na forum wcisnąć zamiast Aristo (podobno najgorsza firma
    na rynku według niego) a chciał wcisnąć IBM-a lub Levando - nie wiem
    jak to się pisze, które w tej samej konfiguracji są droższe i to
    sporo...

    A właśnie poprawia mi błąd iż nie ma słowa "kłamco" więc sam też
    zaopatrz się w spellcheckera...

  • 124. Data: 2007-03-14 21:43:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1173908208.834946.95670@y66g2000hsf.googlegroup
    s.com
    g...@g...com <g...@g...com> pisze:

    > A co do lamerów to się już spotkałem ktoś
    > mi próbował na forum wcisnąć zamiast Aristo (podobno najgorsza firma
    > na rynku według niego)
    Głupich nie sieją, sami się rodzą.

    > a chciał wcisnąć IBM-a
    To marka. Kosztuje.

    > lub Levando
    Tego nie znam.

    > A właśnie poprawia mi błąd iż nie ma słowa "kłamco" więc sam też
    > zaopatrz się w spellcheckera...
    Nie potrzebuję. Ja umiem pisać poprawnie. Spellchecker to proteza. Protez
    potrzebują inwalidzi.

    --
    Jotte

  • 125. Data: 2007-03-14 22:13:27
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Jotte napisał(a):
    > Tego nie znam.
    Lenovo. Z tego co kojarze, najwiekszy chinski producent laptopow, ktory
    wykupil od ibm dzial laptopow.
    A co do aristo, acerow itp... kazda firma wypuszcza buble i porzadny
    towar. Roznica tkwi w proporcjach... znajomi maja laptopy roznych firm.
    Laptopy hp/dell/toshiba/ibm - powyzej 90% pozytywnych doswiadczen
    znajomych. Laptopy typu acer/aristo/fujitsu - ok 90% negatywnych
    doswiadczen. Wiec kupujac laptopa nie chcialbym ryzykowac ze akurat
    znajde sie wsrod 10% szczesliwcow zadowolonych z acera. Wole byc wsrod
    90% szczesliwcow zadowolonych z hp :) Ale to jest temat na flejma, typu
    lepsze c++ czy java, windows czy linux albo uczelnie prywatne czy panstwowe.
    --
    badzio

  • 126. Data: 2007-03-15 05:23:32
    Od: g...@g...com

    > lepsze... ...windows czy linux
    Skoro padło pytanie to który lepszy?? :D

  • 127. Data: 2007-03-15 11:14:05
    Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@n...zeno.pl>

    Dnia Wed, 14 Mar 2007 23:13:27 +0100, badzio napisał(a):

    > Lenovo. Z tego co kojarze, najwiekszy chinski producent laptopow, ktory
    > wykupil od ibm dzial laptopow.

    Halooo...
    Lenovo kupilo od IBMa caly dzial PCtow :-) bylo o tym dosc glosno.

    --
    Pozdrawiam bądź nie.. [ GG# 997057 ]
    Piotr Baranowski

  • 128. Data: 2007-03-15 11:27:18
    Od: g...@g...com

    > Halooo...
    > Lenovo kupilo od IBMa caly dzial PCtow :-) bylo o tym dosc glosno.
    Tylko co kupić, to co ma lepszą marke czy to co tańsze:/

  • 129. Data: 2007-03-15 11:31:09
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Piotr 'Zenobius' Baranowski porozsypywal nastepujace
    haczki:
    > Lenovo kupilo od IBMa caly dzial PCtow :-) bylo o tym dosc glosno.
    No mozliwe. O laptopach wiedzalem na pewno, co do PC nie bylem pewien:)
    --
    badzio

  • 130. Data: 2007-03-15 11:32:52
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu g...@g...com porozsypywal nastepujace haczki:
    > Skoro padło pytanie to który lepszy?? :D
    Co jest lepsze - tramwaj czy autobus? Rower czy wrotki? Pomidorowka czy
    pieczarkowa?
    --
    badzio