PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oczekiwania finansowe- w jakiej formie???

  • 1. Data: 2004-04-27 12:31:42
    Temat: Oczekiwania finansowe- w jakiej formie???
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    Czasami w ogłoszeniu pojawia sie coś takiego: "CV wraz z oczekiwaniami
    finansowymi przesłać na ...". Mam pytanko: Czy te oczekiwania finansowe mają
    być w oddzielnym pliku, w CV, czy jeszcze inaczej. A jeśli w CV to gdzie. Jak
    to ma wyglądać. Dzięki z góry za info.

  • 2. Data: 2004-04-27 14:35:13
    Temat: Re: Oczekiwania finansowe- w jakiej formie???
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mają
    > być w oddzielnym pliku, w CV, czy jeszcze inaczej. A jeśli w CV to gdzie.

    no właśnie - nikt tego jasno nie określił:)
    chyba, że - zeskanować tyle banknotów ile oczekujemy i wysłać w jpegach:)

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-04-27 15:54:25
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    czyżbyś czytał ambitne ogłoszenie solid security z którego wnioskuje że
    osoba która pisała to ogłoszenie sama nie wie czego chce od kandydatów ....