PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przekręty z urlopem bezpłatnym !!!

  • 1. Data: 2004-04-27 10:06:21
    Temat: Przekręty z urlopem bezpłatnym !!!
    Od: "Polon" <p...@i...pl>

    W PIT -11 otrzymanych od pracodawcy za rok 2001 brakuje mi zatrudnienia
    przez dwa miesiące (X,XI), a ja przecież pracowałem cały rok. Dowiadywałem
    się w ZUS-ie. czy mój były pracodawca odprowadzał za mnie w tych miesiącach
    składki - otóż nie! Powiedzieli mi że byłem wtedy na urlopie bezpłatnym !!!
    Przecież ja na żadnym urlopie nie byłem, nie wypełniałem żadnego
    wniosku urlopowego ani żadnej karty urlopowej - nigdzie nic nie
    podpisywałem!!! To jest karalne!!!(mam na to papier z ZUS-u kod w rubryce:
    kod świadczenia/przerwy 111).To jest według mnie skandal podejrzewam że ktoś
    musiał podrobić moje podpisy.
    Mała dygresja:
    Biorąc pod uwagę ilość okresów składkowych oraz ilość lat pracy to po 10
    latach pracy byłbym do tyłu o 20 miesięcy składkowych to jest blisko dwa lata
    pracy!!!
    Jest mi wiadomo że inni pracownicy też sobie w ten sam sposób "odpoczywali".
    Proszę o radę czy udać się z tym do Sądu Pracy, czy to się nie przedawniło -
    mój okres zatrudnienia: 12.01.2000-10.09.2002 czy mam jakieś racje przed
    sądem.

    Dzięki .Pozdrawiam.

    p...@i...pl
    p...@o...pl
    p...@b...pl

    nr gg: 4026812

    Skype: polong

  • 2. Data: 2004-04-29 09:34:15
    Temat: Re: Przekręty z urlopem bezpłatnym !!!
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Polon; <c6lbbq$p8h$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > mój okres zatrudnienia: 12.01.2000-10.09.2002 czy mam jakieś racje przed

    Słuchaj - to już któryś Twój post w tym temacie. Czego oczekujesz? - że
    zjawi się pracownik ZUS/PIP, który weźmie Ciebie za rączkę i załatwi
    całą sprawę? Idź do prawnika PIP i pogadaj - cała rada - z ZUSem musisz
    i tak zaczekać póki nie zostanie wyprostowany Twój przebieg
    zatrudnienia.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)