PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia |??????

  • 1. Data: 2004-04-27 09:40:13
    Temat: Ile zarabia |??????
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    Ile moze zarabic kosmetyczka misiecznie pracujac w dobrym salonie
    kosmetycznym po wczesniejszym kursie i praktykach bez stażu a ile moze
    zarobic taka fryzjerka ?

    Gosia

  • 2. Data: 2004-04-27 14:48:23
    Temat: Re: Ile zarabia |??????
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl> wrote:
    > Ile moze zarabic kosmetyczka misiecznie pracujac w dobrym salonie
    > kosmetycznym po wczesniejszym kursie i praktykach bez stażu a ile moze
    > zarobic taka fryzjerka ?

    Niestety nie mam pojecia, ale z pewnoscia pomozesz sama sobie piszac w jakim
    miescie.
    Wiem np. ze dobrym w swoim fachu fryzjerkom oplacalo sie przeniesc z Radomia
    do Wawy.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-27 17:59:44
    Od: wojtek <...@...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > miescie.
    > Wiem np. ze dobrym w swoim fachu fryzjerkom oplacalo sie przeniesc z Radomia

    Z Radomia, to opłaca sie przniesc kazdemu... ;]