PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obliczenie delegacji

  • 1. Data: 2006-04-03 11:13:56
    Temat: Obliczenie delegacji
    Od: c...@g...com

    Witam,

    Wybieram się w delegację służbową na 6 dni - 6 różnych miast w
    Polsce. Przejazd (pociąg) hotel wyżywienie opłacone. Czy w takim
    razie coś mi się jeszcze należy? Jakieś dodatkowe pieniądze z
    tytułu rozstania z rodziną itp?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-03 12:34:50
    Temat: Re: Obliczenie delegacji
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    <c...@g...com> napisał w wiadomości

    wyżywienie opłacone. Czy w takim
    razie coś mi się jeszcze należy?
    ***

    Jeśli wyżywienie masz bezpłatne i całodzienne to niestety nic się nie
    należy.

    M.

  • 3. Data: 2006-04-03 12:38:35
    Od: u...@g...pl

    Chyba jednak 25% diety, ale pewny nie jestem

  • 4. Data: 2006-04-03 12:48:55
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    u...@g...pl wrote:

    > Chyba jednak 25% diety, ale pewny nie jestem
    to tylko w delegacji zagranicznej, w polskiej niestety nie
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2006-04-03 12:57:08
    Od: "exit" <josh11(wytnij)@wp.pl>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    > wyżywienie opłacone. Czy w takim
    > razie coś mi się jeszcze należy?
    > ***
    >
    > Jeśli wyżywienie masz bezpłatne i całodzienne to niestety nic się nie
    > należy.

    w przypadku podrozy trwajacej powyzej 6 h ( pisze na przykladzie mojej
    firmy) otrzymuje 50% diety pomimo faktu zapewnienia wyzywienia i noclegu
    przez pracodawce.
    W takich przypadkach duze znaczenie ma polityka wewnetrzna firmy w temacie
    rozliczania delegacji.

    pozdrawiam
    exit

  • 6. Data: 2006-04-03 13:09:37
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    gromax wrote:

    > to tylko w delegacji zagranicznej, w polskiej niestety nie

    Chyba, ze regulamin w firmie mowi inaczej.... Wtedy moze dostac i 100%

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 7. Data: 2006-04-03 13:19:40
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "exit" <josh11(wytnij)@wp.pl> napisał

> [...]
    > przez pracodawce.
    > W takich przypadkach duze znaczenie ma polityka wewnetrzna firmy w temacie

    Owszem, tylko, że w takim przypadku ten "dodatek" do diety traktowany jest
    jako przychód pracownika i - w odróżnieniu od zwykłej diety - jest
    odpowiednio opodatkowany i ozusowany.

    M.

  • 8. Data: 2006-04-03 14:16:51
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Chyba, ze regulamin w firmie mowi inaczej.... Wtedy moze dostac i 100%
    trudno mówić o regulacjach wewnętrznych firmy komuś z zewnątrz :)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 9. Data: 2006-04-03 19:39:43
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    > Owszem, tylko, że w takim przypadku ten "dodatek" do diety traktowany jest
    > jako przychód pracownika i - w odróżnieniu od zwykłej diety - jest
    > odpowiednio opodatkowany i ozusowany.

    Nie wnikam czy jest to opodatkowane czy jest nie.Pytanie bylo proste i
    zrozumiale.Nalezy sie czy nie nalezy,prawda?

    --
    pozdrawiam,
    exit

  • 10. Data: 2006-04-03 19:44:36
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    exit napisał(a):
    > Nie wnikam czy jest to opodatkowane czy jest nie.Pytanie bylo proste i
    > zrozumiale.Nalezy sie czy nie nalezy,prawda?
    No wlasnie. Wiec z mocy prawa sie nie nalezy a to ze firma ma wlasne
    standardy to juz kwestia firmy.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl