PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tester w Comarch w Krakowie

  • 1. Data: 2006-04-03 10:24:22
    Temat: Tester w Comarch w Krakowie
    Od: "bedi" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Zaoferowano mi prace w Comarch na stanowisku Tester (aplikacji). Czy ktos ma
    jakies doswiadczenia zwiazane z takim stanowiskiem w Comarch. Jestem jeszcze
    studentem i to 4 roku i nie wiem czy sie pchac w testera. Bardziej mnie
    interesuje programowanie. Czy jest mozliwosc rozwoju i zdobycia 'prawdziwego'
    doswiadczenia pracujac jako tester? Czy jest mozliwosc wskoczenia na stanowisko
    programisty jak sie juz zdobedzie troche doswiadczenia?
    No i oczywiscie jak ksztaltuja sie plece na stanowisku testera (ile mozna
    wynegocjowac)?

    z gory dziekuje za odpowiedzi
    pozddro Bedi

  • 2. Data: 2006-04-03 14:17:10
    Temat: Re: Tester w Comarch w Krakowie
    Od: M...@g...com

    Mysle ze jako ze jestes studentem i to 4 roku spokojnie mozesz
    sprobowac, sa szanse na awans a jesli nie to zawsze mozesz odejsc a do
    cv bedzie co wpisac a nastepna prace znajdziesz bez problemu. Mysle ze
    3000 - 3500 brutto umowa o prace to rozsadnie.

  • 3. Data: 2006-04-03 14:24:27
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > cv bedzie co wpisac a nastepna prace znajdziesz bez problemu. Mysle ze
    > 3000 - 3500 brutto umowa o prace to rozsadnie.

    e no chyba z tymi placami przesadziles :)
    rozmawiamy o Comarch'u a nie o Motoroli :)
    pozdro

  • 4. Data: 2006-04-03 17:19:28
    Od: jerry <...@x...pl>

    > Mysle ze > 3000 - 3500 brutto umowa o prace to rozsadnie.

    Teraz zejdz' na ziemie i pomys'l raz jeszcze...

  • 5. Data: 2006-04-03 19:10:08
    Od: M...@g...com

    Pomysle ze to placa brutto do reki dostanie 2000 zl co juz nie jest
    tak duzo jakby sie wydawalo. To ile uwazasz ze powinien dostac 1000 zl
    ? Moze trzeba sie jednak troche cenic? Przeciez pisze ze mu mocno nie
    zalezy na tej pracy...
    Na pierwsza umowe o prace mozesz zaprponowac np 2000 brutto ale po 3
    miesiacach napewno wiecej jakies 3000.

    A Comarch to widze ze spora firma zreszta to nei zalezy od wielkosci
    firmy.

  • 6. Data: 2006-04-03 19:24:11
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Uzytkownik <M...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    http://pracownicy.com/ i zejdz na ziemie. Moze byc bolesnie.

  • 7. Data: 2006-04-03 19:38:36
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    M...@g...com napisał(a):
> [...]
    > zalezy na tej pracy...
    > Na pierwsza umowe o prace mozesz zaprponowac np 2000 brutto ale po 3
    Z wypowiedzi roznych ludzi na grupie mozna odniesc wrazenie ze Comarch
    nie nalezy do czolowki jesli chodzi o poziom zarobkow... popatrz
    archiwum a okaze sie ze te 3-3.5k brutto ktore podales moga byc troche
    przesadzone.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2006-04-03 20:32:53
    Od: "Radek" <o...@g...pl>

    Uzytkownik "tukan" <t...@...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik <M...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > http://pracownicy.com/ i zejdz na ziemie. Moze byc bolesnie.
    Wbrew pozorom to nie jest nieralne :)

    Jak skonczy studia + 3-4 lata doswiadczenia moze dostac dwa razy wiecej.

  • 9. Data: 2006-04-04 08:31:39
    Od: M...@g...com

    Sam pracuje jako tester w podobnej rozmiarami firmie. I tez jestem
    studentem 5 rok i na okres probny na umowe o prace mam 2000, a po niej
    obiecane 3000 brutto. Fakt ze to warszawa ale kraków to tez nie
    wioska.
    A zreszta na miesiac albo dwa smialo moze tam isc... i w miedzy czasie
    szukac czegos innego...ale oczywiscie nie namwiam;)!! Tylko wiem po
    sobie ze nawet pare miesiecy doswiadczenia znacznie ulatwia potem
    znalezienei pracy

  • 10. Data: 2006-04-04 09:26:41
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    <M...@g...com> wrote in message
    ps.com...
[...]

    AFAIK lokalizacja nie ma tu wiekszego znaczenia podobnie jak wielkosc fimry.
    W ComArchu rzadza reguly Filipiak - oto jedna z nich
    1. Kazdego pracownika mozna zastapic skonczona liczba studentów.

    co sugeruje ze studenci nie pracuja za wielkie pieniadze, bo inaczej Ci
    których maja zastapic musieliby zarabiac kokosy.
    Kazdy wie ze comarch placi kiepsko zwlaszcza studentom, no chyba ze doszlo
    oststnio tam do jakiejs rewolucji placowej, w co raczje szczerze watpie.

    Pozdro