PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] uniwersytet warszawski

  • 1. Data: 2006-01-20 11:23:11
    Temat: [OT] uniwersytet warszawski
    Od: zalegalizować wolny (c)handel <N...@g...pl>

    sory, czy na uniwersytecie warszawskim jest jakiś system skrzynek
    pocztowych dla studentów? wydział zarządzania konkretnie...
    jak się do niego dostać... wiem, że trzeba podać gdzieś numer
    indeksu i tam mają być informacje od wykładowcy...
    o co chodzi, przeglądam http://www.wz.uw.edu.pl/index2.htm i nic
    nie znajduję,
    czy ktoś pomoże?

  • 2. Data: 2006-01-20 12:55:18
    Temat: Re: [OT] uniwersytet warszawski
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu zalegalizować wolny (c)handel porozsypywal
    nastepujace haczki:
> [...]
    > jak się do niego dostać... wiem, że trzeba podać gdzieś numer indeksu i
    > tam mają być informacje od wykładowcy...
    Jaki to ma zwiazek z ta grupa?
    Jesli jestes studentem to powinienes wiedziec jak sprawdzic swoja
    poczte. A jesli nie to po co Ci ta informacja?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-20 16:29:59
    Od: zalegalizować wolny \(c\)handel <N...@g...pl>

    > poczte. A jesli nie to po co Ci ta informacja?

    co za idiotyczne pytanie!
    chyba jest oczywiste, że będę próbował obalić ustrój
    demokratyczny dzięki tym informacjom!

  • 4. Data: 2006-01-20 17:27:42
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    zalegalizować wolny (c)handel napisał(a):

    > co za idiotyczne pytanie!
    > chyba jest oczywiste, że będę próbował obalić ustrój
    > demokratyczny dzięki tym informacjom!

    fiu fiu aż strach się bać ;P

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 5. Data: 2006-01-20 17:45:57
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    zalegalizować wolny (c)handel napisał(a):
    > sory, czy na uniwersytecie warszawskim jest jakiś system skrzynek
    > pocztowych dla studentów?
    sorry, czy na Tajlandi jest jakaś norma dot. gabarytów klatek dla królików?
    > wydział zarządzania konkretnie...
    Królików bengalskich konkretnie...

    > jak się do niego dostać... wiem, że trzeba podać gdzieś numer indeksu i
    > tam mają być informacje od wykładowcy...
    Jak można dostać się na tajską giełdę krolików... wiem, że trzeba podać
    numer paszportu i tam mają być informacje od
    > o co chodzi, przeglądam http://www.wz.uw.edu.pl/index2.htm i nic nie
    > znajduję,
    > czy ktoś pomoże?
    Tak. Ale to nie takie proste. Potrzebujesz kartki i ołówka.
    Kartka najlepiej formatu A4 w kratkę, ołówek HB.

    I teraz:
    1. Na górze kartki napisz ołówkiem INSTRUKCJA POSTĘPOWANIA.
    2. Skieruj się w stronę telefonu.
    3. Ponieś sluchawkę. Wykręć numer uniwersytetu warszawskiego. Przywitaj
    się, zadaj to samo pytanie co tutaj, pożegnaj się, odłóż słuchawkę.
    4. W trakcie trwania pkt3. pomiedzy zadaniem pytania a pożegnaniem za
    pomocą kartki i ołówka zapisz potrzebne dane.

    Potem postępuj zgodnie z algorytmem dostępnym w INSTRUKCJI POSTĘPOWANIA.

  • 6. Data: 2006-01-20 17:48:28
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    > co za idiotyczne pytanie!
    > chyba jest oczywiste, że będę próbował obalić ustrój
    > demokratyczny dzięki tym informacjom!

    To oprócz kartki i ołówka wyposaż się jeszcze w nadmuchiwanego
    towarzysza Lenina. Dostaniesz go pewnie na stadionie tysiąclecia. Mieści
    się on akurat połtorej rzutu beretem od UW, również możesz zadać to pytanie.

  • 7. Data: 2006-01-20 20:31:00
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    > co za idiotyczne pytanie!
    > chyba jest oczywiste, że będę próbował obalić ustrój
    > demokratyczny dzięki tym informacjom!
    Kurcze, wydawaloby sie ze uniwerek warszawski to porzadna uczelnia a na
    grupie pisza o niej same dziwne obiekty - jak nie stokrotka to ten pajac.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2006-01-21 06:43:15
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Dostaniesz go pewnie na stadionie tysiąclecia. Mieści
    tysiąclecie to koło żyrafy, a ten stadion to podziel przez 100 :)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---