PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem z pracownikiem...

  • 21. Data: 2006-06-23 06:49:22
    Temat: Re: [OT]Re: problem z pracownikiem...
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Fri, 23 Jun 2006 02:13:04 +0200, mvoicem wrote:

    > Nie rozumiem co jest żałosnego w trzepaniu mandatów przy ograniczeniu
    > prędkości.

    Nie ma nic żałosnego. Pożałowania godne i budzące sprzeciw jest
    robienie tego w taki sposób. Wyrwałeś - zdaje się - zdanie
    z kontekstu.
    Może inny przykład. Jest np. decyzja ograniczenia prędkości na jakimś
    odcinku, zmiany reguł ruchu, itp. Działanie policji w tym zakresie
    sprawia wrażenie, że zmiany nastąpiły po to, żeby nałożyć mandat.
    I teraz inny kraj... :-) Podobna sytuacja - ustawione ograniczenie
    prędkości, powiedzmy z 90 do 50 km/godz. Policja "łapie" w pierwszym
    roku tych kierowców, którzy przekroczyli na tym odcinku 70 km/godz.
    Dopiero w następnym roku egzekwuje ograniczenie do 50 km/godz.
    Oczywiście, że nie chodzi mi tylko znaczki drogowe. ;-)

    Reasumując, rzecz w tym, że zmiany prawa, w odczuciu obywateli naszego
    kraju, są dokonywane po to aby "łapać" gapowiczów... Takie cwaniactwo.
    I to budzi sprzeciw. Chyba nawet jest naruszeniem ogólnej zasady.

    > Żałosne jest to, że 99.9% kierowców (w tym ja niestety też) w Polsce
    > uporczywie i z premedytacją narusza prawo, i nic im się z tego powodu
    > nie dzieje.

    Być może - żałosne. Dobrze, że zdajesz sobie z tego sprawę. Jednak
    wynika to z powyższego... Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że
    przy usztywnianiu reguł prawnych chodzi _tylko_ o zmniejszenie
    oczek sita, a nie o to aby mąka była lepsza.

    Oczywiście są to tylko moje spostrzeżenia. Jeśli grupowicze myślicie
    inaczej to zapraszam do dyskusji. :-)

    --
    abakan

  • 22. Data: 2006-06-23 07:14:52
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    mvoicem wrote:

    > Gracjan Abakanowicz napisał(a):
    > [...]
    >
    > Nie rozumiem co jest żałosnego w trzepaniu mandatów przy
    > ograniczeniu prędkości.

    Faktycznie nie rozumiesz :-(( Chodzi o nieuzasadnione ograniczenie
    predkosci lub zastepcze ograniczenie np.: zamiast poprawic zakret
    stawia sie ograniczenie, albo stawia sie znak teren zabudowany
    gdzie jeszcze kilometr z hakiem do miasta a po obu stronach puste
    pole.

    > Żałosne jest to, że 99.9% kierowców (w tym ja niestety też) w
    > Polsce uporczywie i z premedytacją narusza prawo, i nic im się z
    > tego powodu nie dzieje.

    Bo prawodawca przekroczyl granice rozsadku przy ustanawianiu prawa
    i kazdy golym okiem widzi bezcelowosc jego przestrzegania w
    niektorych sytuacjach np,: jak wyzej opisalem.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.

  • 23. Data: 2006-06-23 07:49:03
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 23 Jun 2006 08:49:22 +0200, Gracjan Abakanowicz napisał(a):

    > Oczywiście są to tylko moje spostrzeżenia. Jeśli grupowicze myślicie
    > inaczej to zapraszam do dyskusji. :-)

    Wy mowicie o dwoch roznych problemach :]
    Bo jasnym jest, ze rozne sluzby i urzedasy maja czesto na celu tylko
    wyrobienie limitu, albo nabicie kasy z lapowek. Co pare dni widze, jak sie
    tajniaki usadowia na przystanku tramwajowym obok przejscia podziemnego i
    dalej lapac tych wszystkich nieposluszych obywateli co postanowili pusta
    ulica przejsc... 100zl ponoc biora od glowy.

    Ale z drugiej strony tez fakt, ze i my - obywatele - prawo czesto olewamy.
    Kierowcy to chyba smutny przyklad doskonaly.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 24. Data: 2006-06-23 14:39:39
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    > Żałosne jest to, że 99.9% kierowców (w tym ja niestety też) w Polsce
    > uporczywie i z premedytacją narusza prawo, i nic im się z tego powodu
    > nie dzieje.

    masz samochód ? Bo jeśli masz, to jesteś po prostu p...ym hipokrytą. Jeśli nie
    masz, to można Ci wybaczyć pieprzenie bez sensu.

    entrop3r

  • 25. Data: 2006-06-23 16:24:47
    Temat: Re: problem z pracownikiem...
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Witam serdecznie,
    >
    > Grupowicze co można zrobić z pracownikiem, który porzuca stanowisko pracy z
    > dnia na dzień? Pracownik miał podpisaną umowę na czas próbny i po dwóch
    > tygodniach uzasadnił to brakiem zainteresowania pracą.
    > Prosze o poradę...
    > Pozdrawiam, Ania

    Nic nie zrobisz. Co najwyżej się naszarpiesz i odniesiesz Pyrrusowe zwycięstwo.
    Czasy takie się zrobiły ze pracownik to skarb. Prawie całe dorosle zycie byłem
    pracodawcą. Teraz teoretycznie też jestem bo mam firme i zatrudniam. Trafił mi
    się fart i od trzech miesięcy jestem czyimś pracownikiem. Moja firma idzie na
    zwolnionych obrotach, tak zeby tylko zarobiła na siebie. Jak przedłużą kontrakt,
    a to prawie pewne, to zamknę firmę. Ty wiesz jak mi się podoba bycie
    pracownikiem. Zarabiam taką kupę forsy że w życiu bym nie myślal że może być
    tyle pieniędzy. Od piątku po robocie do poniedzialku rano mam wolne. Pracodawca
    placi mi za telefon i używanie samochodu. Przez trzy miechy prawie mi się
    zwrócił samochod. Chciał mi dać swoj samochod ale co bym robił z trzema autami w
    domu. Nigdy nie bylem taki grzeczny w stosunku do moich pracowników jak on jest
    w stosunku do mnie. Moze nie byłaś w stosunku do tego pracownika taka jak mój
    jest do mnie. Dziwne czasy się zrobiły. Musisz się przyzwyczaić że to nie Ty
    jesteś najważniejsza tylko ci co na Ciebie pracują. Mój o czymś takim wie bo to
    nie Polak. Tomek

  • 26. Data: 2006-06-23 23:24:24
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    entroper napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > masz samochód ? Bo jeśli masz, to jesteś po prostu p...ym hipokrytą. Jeśli nie
    > masz, to można Ci wybaczyć pieprzenie bez sensu.

    Napisałem przecież że "(w tym niestety też)". Zazwyczaj kierowcy
    posiadają samochód.

    I nie widzę tutaj hipokryzji. Ludzie zamiast słać petycje do władz,
    pikietować, demonstrować, urządzać protesty, organizować grupy nacisku
    ... po prostu leją na prawo z góry ciepłym parabolicznym.

    I w ten sposób część naszych ciężko zarobionych pieniędzy idzie na
    becikowe, specjalne emerytury i tak dalej, zamiast na takie urządzenie
    dróg żeby człowiek mógł przejechać z miasta do miasta w rozsądnym czasie
    nie będąć na bakier z prawem.

    p. m.

  • 27. Data: 2006-06-24 07:57:02
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 24 Jun 2006 01:24:24 +0200, użyszkodnik mvoicem
    <m...@g...com> napisał:

    > I nie widzę tutaj hipokryzji. Ludzie zamiast słać petycje do władz,
    > pikietować, demonstrować, urządzać protesty, organizować grupy nacisku
    > ... po prostu leją na prawo z góry ciepłym parabolicznym.

    bo tak jest prościej, nikt mi nie zapłaci za to że ide pikietować,
    demonstrować, urządzać protesty, organizować grupy nacisku, taniej
    kosztuje łamanie prawa nawet jak się wpadnie od czasu do czasu

    --
    futszaK
    601061867