PracaGrupypl.praca.dyskusje › praktyka w grecji

  • 1. Data: 2006-06-19 13:42:22
    Temat: praktyka w grecji
    Od: "misieq" <a...@o...eu>

    Hej moze byliście na praktykach w tym kraju i opowiecie mi cos wiecej o tym.

  • 2. Data: 2006-06-19 14:47:59
    Temat: Re: praktyka w grecji
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    misieq napisał(a):
    > Hej moze byliście na praktykach w tym kraju i opowiecie mi cos wiecej o tym.

    No może coś konkretniej??
    Nie byłem i nie wiem nic ale podejrzewam że nawet jak ktoś był to nie
    wiele ci pomoże na tak zadane pytanie.

  • 3. Data: 2006-06-19 17:20:04
    Od: NovemberR <n...@o...pl>

    misieq napisał(a):
    > Hej moze byliście na praktykach w tym kraju i opowiecie mi cos wiecej o tym.

    ja bylem kapuste rwac ;]

    to byly praktyki do dzialu planowania, musialem od podstaw poznac prace
    w tej firmie ;]

    bylo goooraco i tania wodeczka jest ;]

  • 4. Data: 2006-06-19 17:40:33
    Od: a...@o...eu

    Masz racje Tomku,
    wiec tak... chodzi mi o branże hotelarsko-turystyczna na zasadzie praktyk
    sezonowych.

  • 5. Data: 2006-06-20 16:30:26
    Od: NovemberR <n...@o...pl>

    a...@o...eu napisał(a):
    > Masz racje Tomku,
    > wiec tak... chodzi mi o branże hotelarsko-turystyczna na zasadzie praktyk
    > sezonowych.

    moj kolega na wypoczynku w Grecji zostal okradziony ;] popil sobie
    gdzies w knajpie , jak wrocil okazalo sie ze nie ma lodowki w pokoju !!!!
    w lodowce byl 1l wodeczki, lodowke obsluga zabrała :/ <lol>
    po wielkich klotniach z kierownikiem i wezwaniu policji !!! wodeczke
    oddali , lodowki nie ;],nie ma to jak srodek lata i brak lodowki w
    pokoju !!!!!! w calkiem dobrym hotelu !!

    wodeczke sobie pozniej wypil :D ale zadyme zrobił ;]
    przydali by sie jacys dobrze praktykanci w tamtejszych hotelach ;]albo
    ... moze lepiej nie brac od nich praktyki ;]

  • 6. Data: 2006-06-20 16:39:08
    Od: a...@o...eu

    hehehe moze takiej lodóweczki nie widzieli :)))))
    hehe napewno takich praktyk nie bede sie uczyła ;)
    pozdrowionka