PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na poludniu

  • 1. Data: 2006-06-19 14:30:13
    Temat: Praca na poludniu
    Od: "Malina" <a...@p...onet.pl>

    Chce poszukac pracy jako programista C#, JAVA na poludniu Europy. Interesuja
    mnie takie kraje jak Hiszpania, Portugalia, Gracja, Wlochy. Czy ktos moze mi
    powiedziec czy jest to mozliwe jedynie ze znajomoscia angielskiego.
    Istanieja w polsce biura posrednictwa pracy wlasnie z tymi krajami?

  • 2. Data: 2006-06-19 14:50:35
    Temat: Re: Praca na poludniu
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Malina napisał(a):
> [...]
    > powiedziec czy jest to mozliwe jedynie ze znajomoscia angielskiego.
    > Istanieja w polsce biura posrednictwa pracy wlasnie z tymi krajami?

    www.jobpilot.pl - trochę może inwencji własnej, bo z taki podejściem do
    sprawy nie wróże przyszłości.

  • 3. Data: 2006-06-21 07:49:05
    Od: "Malina" <a...@p...onet.pl>

    No po to pisze zeby ktos mi napial o swoich doswiadczeniach.
    Do pierwszej lepszej firmy zawsze mozna isc ale czy to cos da?
    www.google.com i pracy w kazdym kraju ile chcesz :)
    Chcialem sie dowiedziec czy ktos kozystal z biur, lub czy wyjazd w 'ciemno'
    ma szanse na powodzenie jednynie ze znajomoscia nagielskiego.

  • 4. Data: 2006-06-21 07:56:32
    Od: a...@w...pl

    Malina wrote:
> [...]

    A jak myslisz? Na migi w pracy bedziesz rozmawiac? Troche rozsadku...
    Oprocz angielskiego w krajach poludnia przyda sie tez jezyk danego
    kraju. Wlosi podobno slabo znaja jezyki obce....

  • 5. Data: 2006-06-21 10:19:09
    Od: "Malina" <a...@p...onet.pl>

    Moje pytanie bylo skierowane do ludzi ktorzy szukali pracy lub pracuja i
    wyjechali wlasnie tak jak jest w pytaniu nie do ludzi ktorzy pisza
    "PODOBNO".
    Chodzi mi o konkretne odpowiedzi. Pozdrowienia dla "Podobno".
    <a...@w...pl> wrote in message
    s.com...

  • 6. Data: 2006-06-21 12:18:40
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Malina napisał(a):

    > "PODOBNO".
    "PODOBNO" się odpowiada pod postem. No ale skoro posiadasz takie
    umiejętności jak pisze to podejrzewam że to wiesz.

  • 7. Data: 2006-07-02 22:43:25
    Od: a...@w...pl

    Malina wrote:
    > Chodzi mi o konkretne odpowiedzi. Pozdrowienia dla "Podobno".

    Konkretna odpowiedz na podstawie doswiadczen, tyle ze nie moich: bez
    angielskiego mozesz sobie popisac w C# ... po piachu na budowie, w
    przerwie w roznoszeniu pustakow ;). Powodzenia!

    PS. Skad sie tacy biora....?