PracaGrupypl.praca.dyskusje › statystyka grupy pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2006-06-19 19:25:05
    Temat: statystyka grupy pl.praca.oferowana
    Od: "pinus" <a...@k...com>

    Moze kogos zainteresuje statystyka ogloszen w grupie
    pl.praca.oferowana. Wykresy mozna zobaczyc na krajpl.com/jobs.

    Pozdrawiam,
    Pinus

  • 2. Data: 2006-06-19 19:39:32
    Temat: Re: statystyka grupy pl.praca.oferowana
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    pinus napisał(a):

    > Moze kogos zainteresuje statystyka ogloszen w grupie
    > pl.praca.oferowana. Wykresy mozna zobaczyc na krajpl.com/jobs.

    Ładne, ale przydałoby się większe i z podziałem na miesiące. ;)
    Poza tym sugerowałbym wyszukiwanie po frazie .NET, a nie po C#.
    To chyba złapie więcej "kompatybilnych" ogłoszeń (asp.net to również często
    jest C#). Do javy dorzuć J2EE, J2ME, bo czasem się zdarzają ogłoszenia,
    które są J2EE, natomiast nie ma w nich słówka o Javie.

    Wyrzuciłbym z głównej strony również perla, a wstawił tam np. Oracle, czy
    technologie .NET . Perlowców mało kto już szuka.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2006-06-19 20:03:49
    Od: "pinus" <a...@k...com>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Ładne, ale przydałoby się większe i z podziałem na miesiące. ;)

    Nie rozumiem. Na wykresie każdy miesiąc jest zaznaczany osobno.

    Co do Perla - 40 ogłoszeń w miesiącu to niezły wynik. Trend jest
    rosnący. Chyba kończyłeś ekonomię, bo widzę problemy z
    dostrzeganiem oczywistości :). Oracle też tam jest.

  • 4. Data: 2006-06-19 20:37:49
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    pinus napisał(a):

    > Nie rozumiem. Na wykresie każdy miesiąc jest zaznaczany osobno.

    I Ty na tych maciupkich wykresach umiesz się połapać który gdzie? :)

    > Co do Perla - 40 ogłoszeń w miesiącu to niezły wynik.

    A Oracle - ~80. Z tendencją również rosnącą. :)

    > Trend jest rosnący. Chyba kończyłeś ekonomię, bo widzę problemy
    > z dostrzeganiem oczywistości :). Oracle też tam jest.

    Ale nie na stronie _głównej_, tylko jako link.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2006-06-19 20:59:28
    Od: "pinus" <a...@k...com>

    Niech będzie. Wrzuciłem Oracle na stronę główną. Tudzież
    Kraków. Kraków i Wrocław to miasta, w których jest teraz najwięcej
    ofert pracy poza Warszawą. A w przeliczeniu na głowę wychodzi, że
    ofert w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu jest mniej więcej tyle samo.
    Wrocław jest chyba trochę z przodu w ofertach na głowę, bo tam
    mieszka 640 tysięcy, a w Krakowie 740 tysięcy. Nie ma sensu jednak
    aż tak drobiazgowo rozpatrywać.

    Pinus

  • 6. Data: 2006-06-20 04:06:53
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "pinus" <a...@k...com> wrote in
    ps.com:

    > Moze kogos zainteresuje statystyka ogloszen w grupie
    > pl.praca.oferowana. Wykresy mozna zobaczyc na krajpl.com/jobs.

    no dobra, ale jak uruchomic "krajpl.com/jobs" ???

    pzdrv;
    adas;

  • 7. Data: 2006-06-20 06:24:11
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    adasiek napisał(a):
    > "pinus" <a...@k...com> wrote in
    ps.com:

    > no dobra, ale jak uruchomic "krajpl.com/jobs" ???

    jak nie wiesz jak uruchomić to zaglądanie tam też ci nie da za wiele:D

  • 8. Data: 2006-06-20 13:30:13
    Temat: Re: statystyka grupy pl.praca.oferowana [OT]
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    pinus wrote:
    > Moze kogos zainteresuje statystyka ogloszen w grupie
    > pl.praca.oferowana. Wykresy mozna zobaczyc na krajpl.com/jobs.

    Czym renderujesz wykresy?

    pozdrawiam,
    Michał

  • 9. Data: 2006-06-20 14:08:27