PracaGrupypl.praca.dyskusjeKorporacje: Szczury już nie chcą biegać › Re: [OT] Korporacje: Szczury już nie chc? biegać
    From: "mangha" <R...@d...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] Korporacje: Szczury już nie chc? biegać
    Date: Wed, 9 Mar 2005 21:26:52 +0100

    "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> wrote

    > TV odbiera wrazliwosc i wlasna inicjatywe w tworzeniu tresci. Wszystko
    jest
    > podane na tacy i przerysowane, ludzie oczekuja emocji, wiec sie je
    wytwarza
    > uderzajac w ich otepiale zmysly przesadzonymi obrazami. Dzieje sie za
    > szybko, by - jak przy czytaniu - tworzyc sobie wlasny obraz i
    przemyslenia.
    > Czlowiek popada w bezmyslnosc, przestaje byc uwazny.
    >
    > U nas w domu kupuje sie filmy w Empiku i oglada sie je z kompa :)
    Wlasciwie
    > to szkoda, ze na komercyjne wypozyczanie trzeba kupowac inne kopie niz te,
    > ktore mamy, bo podejrzewam, ze istnieje pewna ilosc osob sfrustrowana
    > niedostepnoscia dobrego starego kina w istniejacych wypozyczalniach. :)

    I myślisz że brak telewizora uchroni Cię przed spraniem mózgu? ;) Telewizor
    to tylko narzędzie, a to, jak go używasz, zależy wyłącznie od Ciebie.
    Oczywiście możesz odciąć się od jakiegoś fragmentu rzeczywisości, jeśli go
    nie akcepujesz, albo boisz się go, ale ja na przykład nie wyobrażam sobie
    grać na PS2 z podpiętym monitorem albo oglądać filmy na komputerze głównie z
    powodów ergonomicznych i narkoleptycznych ;-)
    Ja mam duży telewizor i jak będzie mnie stać na plasme 72", to kupie sobie
    jeszcze wiekszy ;-)) i nie mam otępiałego umysłu, nie popadłam w
    bezmyślność.
    A jak widać po Tobie, brak tego narzędzia przed tym nie chroni ;-)
    Oczywiście żartuję ;))

    --
    mangha
    "Wait," he says... ... do I look like a waiter?